2014. január 1., szerda

Új év, új fogadalmak...


Új év, új fogadalmak, az első biztosan az hogy igyekszem frissen tartani a blogot. Sajnos az elmúlt pár hónapban nem sikerült, pedig rengeteg jó dolog történt velem. 
Október végén voltunk otthon, buliztunk, pihentünk és haloweeneztünk is ami nagyon jól sikeredett. 






Kiélveztük a családdal töltött pillanatokat és könnyesen búcsúztunk hisz már 2 hónapja hogy nem voltunk otthon.
Betöltöttük még októberben a 2. évünket Márkkal és még mindig tökéletes minden. Adventoztunk, feldíszítettem a lakást és mint minden évben, elkészült a kis koszorúm is. Rengeteget dolgoztunk és nem túl sokat pihentünk de meghozta gyümölcsét.Új autót vett a Nyuszika és én pedig 1000 eurót nyertem az Amazonnál és sikerült így megvennem azokat a dolgokat amiket szerettem volna. Karácsonyfa alá kerülhetett az új fényképező és a laptop. Imádom őket és nem tudom hogy hálálhatnám meg. :)
2 év<3





Gyorsan teltek a napok és már itt volt a karácsony, csodásan sikerült. Csináltunk közös kaját, mákos gubát és így ünnepeltük meg a szentestét. Márk borzasztóan örült az ajándékának, ahogy én is az enyémnek.  A napokban kiderült végre hogy kaptam szerződést és 1 éveset. El sem tudom mondani mennyire boldog vagyok. Ez az év nem is zárulhatott volna boldogabban, illetve tökéletesebben. A szilveszterünk egyszerűen telt egy kis házibulival, iszogatással, tüzijátékkal. Végre 3. szilveszter után kaptam első éjféli csókomat és egy kubai szivarral indítottuk az évet. :) Remélem ez az év is legalább olyan jó lesz mint az előző! :)))






Nagyon boldog új évet mindenkinek, sok szeretetet, boldogságot és egészséget! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése