2013. október 16., szerda

Pihenés, móka

Már napok óta tervezgetem hogy igenis megírom most már ezt a bejegyzést!
Október első hétvégéjén szerencsére szombaton is szabadok voltunk és jól kipihenhettük magunkat. Augsburg volt tervben hogy nézelődünk, de végül Landsbergben kötöttünk ki. Ahogy a város szívébe értünk azonnal beleszerettem. Középen egy folyó, csodálatos sétány, sétáló utca, főtér na és ezek a kis utcák az aranyosnál aranyosabb házakkal, gyönyörű volt.
 Igazi őszies időt fogtunk ki, és a sárguló levelek meg a színek, nagyon jól mutatott. Sétáltunk a folyó mellett és kis utcákból, kis utcákba. Benéztünk egy csodaszép templomba és egy kis könyvesboltot is sikerült találnunk, nagyon helyes dolgokkal. Hazafele úton annyira szépek voltak a felhők, mindenféle árnyalatban tündökölt. Nem is tudtuk levenni a szemünket róla. :) Sajnos képen nem adja vissza de én próbálkoztam.
A hétköznapok hihetetlen gyorsan telnek a munka mellett főleg hogy hajnali 4-kor kerülünk ágyba és 11-kor kelünk, de 2-kor már indulni kell. Nem szeretem a délutános műszakot, nagyon nem.
Az elmúlt hétvégénk rövid volt és gyorsan telt. A szomszéd kisvárosba indultunk sétálni, egy kis folyó partján. 5 percig tartott a túránk, mert rájöttünk hogy ez fárasztó lenne és unalmas így vissza is fordultunk. A vízben megpillantottam valamit, mint kiderült egy hód uraság vagy asszonyság volt. Kimászott a partra de makacsul háttal nekünk, így még egy képet sem sikerült készíteni. Őszintén, fogalmam nem volt hogy egy hód ilyen nagy. Mint 5 jóllakott dagi cica, de nagyon édes volt.
Hétfőn megjött az első fizetésem, aminek már nagyon örültem. Furcsa még mindig hogy 1 heti munkámért kaptam annyit, mint otthon valaki 1 haviért.
Szabadnapunk volt úgyhogy igyekeztünk elintézni mindent. Persze a korán kelés még mindig nem lett az erősségünk így Mindelheimbe nem jutottunk át papírokat intézni, de az AOK-t sikerült. Reggeliztünk, bevásároltunk és Teddy az 1 €-s barátunk most sem hagyott minket cserben. Imádom azt a boltot, mindenre amire nincs szükséged VAN!!! ...de sikerült mindenkinek ajándékot vennem, akinek akartam. Már alig várom hogy odaadhassam a kis-tesókáknak. :)
Ezen a képen pedig még mindig kacagok. Igazi csábító :)
A napot megkoronáztuk egy kis Thermál fürdőzéssel. Nagyon szép és élvezhető, már alig várom hogy hóesésben mehessünk. A kinti részleg nagyon hangulatos főleg ha már sötét van. Gőz, homály, bugyogás és csak sötét fejeket látsz. A benti medence szélén egy hangulatos kis koktél bár amit ki is próbáltunk, hu eszméletlen finom volt. 3 óra pancsikálás, bugyogtatás, gőzkabinozás és gyógyfürdőzés után már itthon is voltunk. Jó hogy itt van a város szélén és nem kell utazgatni sehová. Nagyon jó kikapcsolódás, és még szép is :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése