2013. október 6., vasárnap

Elmaradás

Negyedszerre állok neki a bejegyzésnek de sosem jutok a végére.
Teljesen lemaradtam, elvesztem és azt sem tudom honnan kezdjem. Belecsöppentem hip-hop a mozgalmas és szüntelen napokba.
Gyors beszámolás az otthon létről, ami hihetetlen milyen gyorsan eltelt, de nagyon jó volt végre a szívemhez közeli közegben lenni.
Kiiratkoztam a suliból az első nap és megtudtam hogy ellopták a kis biciklim még  nyár közepén. Valahol tudtam, de nem akarok vele foglalkozni, most úgy sem használnám. Azért sajnálom.
Igyekeztem otthon tölteni az időm részét, de rájöttünk Márkkal hogy nem tudunk egymástól elszakadni igazából :)
Rengeteget Martinoztam, Márkkal xboxoztunk, szendvicseztünk és találkoztam az én legeslegjobb barátnőimmel is, buliztunk, boroztunk, nevettünk!!!!:)))) Röpiztünk a parton még szerencsére elfogtunk egy jó időt, de annyira nem kedvezett nekünk az otthonlét alatt.
Új telefonom lett, nem csúcstechnológia de legalább okostelefon, nem úgy mint az előző. Teljesen megbékélek vele.
Voltunk Pesten is 2 napot. Kibabáztam magam amennyire csak tudtam, nagyon kis édes volt. Majáztunk, moziztunk, Tropicariumoztunk és már otthon is voltunk.

Teki
Az utolsó előtti este telt az egyik leghangulatosabban, nagyon jól éreztem magam pedig egy szimpla este rozé és Vk társaságában.
Bepakoltam a bőröndömbe, jó sok meleg ruhát és kötött pulcsikat és könnyes szemekkel elbúcsúztam Anyától és Martinkámtól is.

A kintlét!
Egyre jobbak a napok, fűtésünk még a mai napig nincs de beszereztünk egy kis hősugárzót ami célre megfelel egyenlőre. Új led Tv-vel gazdagodtunk. Feldobja a szobát és végre nem laptopról kell filmet néznünk.
Amazonos dolgozó lettem végre, pack-on vagyok ahol úgy érzem magam, mint a Mikulás kismanója aki csomagolja az ajándékokat! :) Fárasztó de egész gyorsan elmegy a nap, és mindenki nagyon kedves.
Csak úgy telnek-múlnak a napok élvezzük az ittlétet, szeretjük a várost, és persze amikor van is valami sokat sétálunk. Egy csodálatos botanikus kertféle is van ami egy óriási parkban van tavakkal körbevéve. Az első meglátás az volt hogy ilyet otthon? Gyönyörű volt, teli rózsákkal és finom illatokkal.
Puszi, az új hálótárs :)
Megértük a 23. hónapfordulónkat is, és agyaltunk össze-vissza a második évfordulónk alkalmából az ajándékokon, végül közösre jutott a döntés és egy csodálatos eredmény lett/lesz belőle. Hirtelen feltámadásból hogy mi kiscicát szeretnénk. Gyorsan elkezdtem kutakodni milyen fajták vannak és egyebek. Végül kék brit rövidszőrű cicánál maradtunk. Azonnal találtam is, szerencsére tenyésztőnél, de sajnos nem olcsó mulatság. Azóta folyamatosan tartom a kapcsolatot és kapjuk az újabb és újabb képeket. Teljes a szerelem, már ki sem bírom várni a november végét, hogy elhozhassuk. :))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése