2013. július 23., kedd

Two weeks

...és holnap lesz 20 napja hogy nem adtam életjelet. Persze itthon volt a Márk, és már Németországból jelentkezem és kijelenthetem hogy minden csudijó! :)

Július 5-én estefele megérkezett az én Márkom és kezdetét vette a 2 hét szórakozás. Még mindig leírhatatlan az érzés amikor sok idő után újra együtt lehetünk. Másnap reggel kicsit balszerencsésen indult a nap. Az autóból pakoltuk ki a cuccokat, erre megcsípte a Márkot egy darázs. Nem hittem el, mondom csak úgy nem csíp meg, ki se mondtam 2 perc és ha akarta volna akkor se csíphetett volna meg jobb helyen mint a térdhajlatomban.  Szerencsére gyorsan el is múlt. Este megünnepeltük a Bettinám születésnapját, volt pörkölt, pogi süti és a lányok.
A hétvége gyorsan eltelt 9-én, kedden reggel indultunk Siófokra. Maradtam volna még de csak 1 napos kiruccanás lett belőle. Egész napos Balcsizás és szerelem, nem is vágytam másra :)
Szerdán Dávidnál medencés buli volt és rosé. Csütörtökön már kezdődött a Halászléfőző Fesztivál, persze mi csak a djfest részét tekintettük meg. Zeneileg az első nap nem a mi napunk volt de legalább nem unatkoztunk otthon.
Dev medences party, rose, nevetes, zene....imadtam, így tudnám leírni a péntek délutánt. Este folytattuk az ivászatot és szegény Lászlókám mankóval a keze alatt kötött ki a bulira. Nagyon jó kis este volt.
Szombaton nem úgy alakultak a dolgok ahogy terveztük így az estét Gabónál töltöttük, és hamar indultunk a sátorba mert a srácok kezdték a bulit. Nem is mondanék semmit, így kitolni velük, hihetetlen, a hajnali szaladgálásról nem is beszélnék. Egy szervező legyen már a helyén és tudja mikor mi van. Lényeg hogy jól éreztük azért magunkat.
Július 14. a Mi napunk!!!!! Reggel kelés és indulás Zamárdiba Balaton Sound. Életem egyik legjobb élménye volt. Imádtam! Fürdeni sajnos nem tudtunk mert elég szeles idő volt, de Márkkal így is jól telt a délután. Elugrottunk a szállásra, elkészültünk és indultunk vissza a hosszú éjszakába. Calvin Harris nagyon jó volt, és a több ezres tömegből kiszúrtam Palvin Barbit. Persze hogy a közelébe férkőztünk de nem akartuk zavarni, Stellaval és a barátaikkal voltak. Márk aranyos megkérdezte hogy nem-e baj ha megnézni úgy rendesen. Persze nem mondhattam nemet hisz én is jól szemügyre vettem. Gyönyörű lány, és igazán büszkék lehetünk rá :) Éjfélkor elfoglaltuk a kis helyünket a Telekom Teraszon és hajnali 5-ig megállás nélkül csapattunk. Magda, tINI, Loco Dice...Imádtam. A lábaim reggelre nem éltek de szerintem a fülem sem bírta a kiképzést annyira. Előle elég rendesen zúgott. Nagyon jól éreztem/tük magunkat. Sajnos BS ful capet már nem kaptunk de kaptam egy gyönyörű Crucianit, amit örök emlék marad. Köszönök a szerelmemnek mindent! :)
Imádom!
A következő hét mintha kimaradt volna, rettentő gyorsan elrepült. A hét eleje kicsit nehézkesen indult hisz pechemre beleléptem egy méhecskébe ami a lábujjam tövébe csípett bele, benne maradt egy kis fullánk rész és iszonyatosan bedagadt. Egész héten 'bice bóca' voltam, de szerencsére elmúlt (sok nap után).
Jártunk a héten a Teónál is és Márknak lett firkálva a bőre, ezen kívűl elköszöntem mindenkitől, a lányoktól, papáéktól. Kisöcsitől volt az egyik legnehezebb, még a könnyeim is potyogtak már most hiányzik a nagy buksija.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése