2013. július 4., csütörtök

Sodor az ár

Mai nap egész jól telt! Az ember fél hogy nem tudja vagy nem fogja megtenni azokat a dolgokat amiket elvárnak tőle, vagy megteszi mert be akarja bizonyítani hogy megtudja csinálni egyedül is. Anya már második napja hogy elment és minden remekel. Kézben tartom a dolgokat, és nem stresszel senki semmin. Öcsi is jól van (még). Ma elkezdtem a rajzot a szobám falára ami egyszer majd kész lesz és át lesz festve is. Medencét takarítottunk, kerti piknikeztünk, napoztunk, játszottunk és egy kis esti sörözés is belefért.
DE ma kiderült hogy valószínűleg 2 héten belül utazok én is Németországba Márkkal és őszintén meg kell mondjam FÉLEK! Tudom hogy minden jó lesz, csak nagyon szeretném ha fel is vennének a munkába és minden perfektül menne. Kétségbe estem és nem tudtam hirtelen milyen döntést hozzak, hisz anya nincs itthon a fiúk nem mindig érnek rá. Nevelő apum nagyon aranyos és bíztató volt. Hihetetlen jól esett! Támogat mindenben, éljem az életem. Ennél több nem is kell, örülök hogy így alakult. Sok kis apró dolog kuszál a fejemben, de mindent félre rakok és a jó dolgokra koncentrálok. Ez egy nagy lépés azért a Márkkal való kapcsolatunkra is nézve, hisz minden nap együtt leszünk. Én bízom minden jóban, mert tudom hogy mindent megtudunk beszélni és higgadtan megtudjuk oldani a problémáinkat is ha netán gebasz lenne. De nem lesz!!! Várom is azért már kicsit! :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése