2013. július 23., kedd

Deutsch

Az ittlétről is írok egy kicsit. A hosszú úttól nagyon féltem, de minden jól ment és jól bírtam. Nagyon szép tájak vannak erre fele. Péntek este megérkeztünk Siebnachba ahol az első szállásunk volt. A fiúk, személy szerint Márk és Roli már ott voltak egy jó ideje abban a panzióban. Féltem mert a főnök egy kínai nő aki nem szereti a lányokat a szőkéket meg főleg. Szerencsére csak pár napot kellett ott töltenünk, mert nem volt a legjobb.
Hétfőn ugyanis költözhettünk Bad Wörishofenbe, ahol épp tartózkodunk és úgy tűnik maradunk is. A szoba sokkal barátságosabb, nagyobb, van egy óriási gardróbunk is és egy kis teraszunk. Az ágy is kényelmes és végre nem két ágyból van összetolva, mint az előző helyen ahol 20 centis rés volt. Közvetlen mellettünk van a Roli is úgyhogy teljesen jó.Nagyon megkedveltem a Rolit, nagyon aranyos és jó fej. Féltem hogy majd nem ilyen lesz de kellemesen csalódtam és imádjuk már most szétszekálni egymást.
Kimondhatom hogy mostantól elkezdtük a közös kis életünket a Márkkal. Minden nagyon jó és remélem (tudom is) hogy így is fog maradni! :)
Rengeteget segít nekem és próbálom kompenzálni is, bár néha már nem tudom mit is tehetnék. Nagyon jól érzem magam itt és őszintén sokkal jobbakat is alszom :) Szerencsére nagyon szép időnk van, egész nap tárva nyitva az ablakok. Maradhatna még ilyen, az unalmas délutánjaimba amíg a fiúk dolgoznak legalább jó kedvet hoz.
Jövőhéten megyek én is jelentkezni a munkára. Nagyon izgulok, iszonyatosan remélem hogy sikerülni fog! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése