2013. június 20., csütörtök

Nyakunkban a nyár

A héten beszereztem a 2 Balaton Soundra szóló jegyet. Irtó nagy szerencsénk volt! A facebookon láttuk meg egy lánynál a kiírást hogy rossz napra vettek jegyet és eladnák, Márkkal rögtön le is csaptunk rá mert mi meg pont arra a napra terveztük a menetelt. Így kicsit kedvezményesebben jutottunk hozzá.
 20 nap BS-ig, nekünk még pontosan 23 nap!! Már nagyon várom/várjuk :)
Tegnap pedig a drága kis Martinkám szülinapja volt és betöltötte a 6. életévét. Igazi nagy fiú már, de olyan eleven és rossz is.:) Ajándékként medencét szeretett volna, amit meg is kapott. Gondoltam valami kis pancsizós, de aztán egy nagyobb lett. Nem egy óriási és luxusélmény, de beleülni a forró nyári napokon és felfrissülni annyira jó (lesz)! Így most az egész család örül öcsike szülinapjának :)
Az elmúlt pár napot pedig a tanulásnak igyekeztem szentelni, már amennyire sikerült. Ma reggel volt a szóbeli érettségi megnyitója, köszöntöttük az elnököt és egy kisebb félájuláson mindenki túlesett amikor az első 5 nevet sorolták. Nem voltam benne, iszonyat nagy megkönnyebbülés. Őszintén még szükségem volt a mai napra, éreztem is hogy egyáltalán nem is ma leszek. Holnap azaz péntek reggel 8-kor beülök a terembe és végre túl leszek rajta a többiekkel együtt. Mindenkinek sok sikert aki akinek még szóban is kell teljesítenie, és gratulálok mindenkinek aki már leérettségizett! :)) 
Már alig várom hogy tényleges megkezdhessem az úgynevezett "utolsó" nyári szünetem!  ...és már nagyon szeretném én is a kezemben fogni az érettségi bizonyítványom :)
gondolj, gondolj, gondolj

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése