2013. június 18., kedd


Ha Ő velem van és itthon van, valahogy sosincs időm frissíteni a blogot és beszámolni a napjaimról. Mindig kitalálunk valami programot vagy épp csak összebújunk. :)
Persze ismét nem tudom hol kezdjem.

Péntek délután! Már náluk voltam, és már vártuk hogy meghalljuk a sportkipufogót vagy a dübörgő zenét a földes útról. Így is volt. Azonnal kirohantam és mint minden alkalommal bele a nyakába és nem akartam elereszteni. Mindig olyan jó érzés, újra és újra meglátni és rádöbbenni mennyire odavagyok még mindig érte.
Felpakoltunk a házba és cukin vártam a kis coca colás üvegeimmel amin az egyiken Márk a másikon pedig ahogy általában hívom a Nyuszi volt.
Végre kipróbálhattuk együtt is az új korikat és még nagyon sokat kell gyakorolnia, mert a megállás nem nagyon megy pedig régen "simaliba" volt. Este nálunk aludtunk és végre jó szorosan összebújtunk.
 Szombaton is görkori került a lábunkra és a környékünkön tettünk egy kört, Martinkám pedig biciklivel tekert utánunk. Délután mentünk át Viktorhoz grillezni a srácokkal. Szerintem mi készültünk a legjobban, még így is csiszi volt főleg a rozé szempontjából :) Beizzítottunk egy vízipipát, rengeteget nevettünk és nagyon jól éreztük magunkat....és persze a lávaköves pakolás sem maradhatott el :)
A hétvége további része sok sok pihenéssel, korizással, fagyizással, szeretettel, finom ebédekkel telt. Filmajánlásként pedig a Boszorkányvadászok nagyon jó választás, kicsit néha undi volt nekem nagyon bejött! ("Én Júlia vagyok ő pedig itt János..." ezen még mindig röhögnöm kell :D)
Hétfőn a Koronában ebédeltünk és délutánra beiktattam egy jó nagy adag tanulást is hisz pár nap múlva szóbelizek. Este benéztem a suliba kicsit hisz aznap érkeztek meg a szlovákok, akik még mindig olyan furcsák nekem. A programokon sajnos nem nagyon vettem részt, de úgy érzem sokkal jobb napjaim voltak így :)
 Kedd is valahogy tanulással telt és Márkóval, este suliban halászlé volt és életemben először most ettem borsoskalácsot. Finom volt, de azért nem lesz a kedvenceim listáján sem.
Szerda volt a legjobb  napunk az összes nap közül. Reggel korán keltünk és indultunk Pestre.  Vártak minket az állatkák az állatkertben és mint a kisgyerekek, úgy éreztük magunkat. Nagyon jó volt!
Siettünk át a Westendbe gyors átvettük a mozijegyet és indultunk ebédelni. Nézzük meg az elejéről hol lehet enni, persze az első már annyira megtetszett, és nagyon finom is volt. Rohantunk fel mert kezdődött a filmünk. 4D-ben néztük a Halálos iramban 6-ot. Bárki bármit mond nekem nagyon tetszett. Ez a film legalábbis nagyon élvezhető volt. Persze ahogy vége volt ismét a rohanás, hisz időpontunk volt az Underground Fear- Horror labirintusba. Kicsit féltem tőle hogy milyen lesz hisz nem vagyok az a nagy horror rajongó, de eszméletlen jó volt. Négyen mentünk be én végig a Márk kezét szorítottam, és a 2 csajszi is olyan félős volt. Sötétség, tudatlanság, rémültség, röhögés, feladatok, futás, elbújás. Ezekkel tudnám leírni. Ezt át kell élni mert nem lehet úgy elmesélni. Nagyon jó volt!!! A hazaútra már jól kifáradtunk és már nem kellett minket altatni sem.

Csütörtök is tanulással telt, de este finom vacsit csináltam és jól összebújtunk.
Péntek nagyon gyorsan eltelt, este pedig Vk-ztunk, aztán jött Bettim és Szinti, pezsgőztünk és nagyon jót beszélgettünk, aztán pedig Vol.1. Márk zenélt, és a kedvenc zenémmel várt. 7 minutes of  love...imádom!:)
A buli nem volt nagy eresztés egy ideig elvoltunk aztán hazamentünk inkább. Reggel nagyon sokáig lustiztunk, amit sose fogunk megunni, főleg nem együtt.
A szombat kettesben telt romantikusan egész nap egy kis tanulás állt csak közénk, de hamar le is tudtam.
Vasárnap sétáltunk, peli, kocsikáztunk és összepakoltam a bőröndjét, és este még jó szorosan megszerettük egymást. Reggel nagyon rossz volt hajnali 5-kor kelni és a legrosszabb amikor hazahoz, elbúcsúzunk és elhajt. Ez az egyik legnehezebb pillanat. De ahogy mondanánk "booldooog", mert  most csak 3 hét és jön haza újra :))))) Köszönök mindent Szerelmem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése