2013. június 30., vasárnap

Érett...

Kicsit elhanyagoltam mostanában az írást, szerencsére gyorsan teltek a napok és van mit mesélni! :)

Június 21-én péntek reggel 8-kor beléptem a 311-es teremben és amíg le nem érettségiztem ki nem tehettem a lábam. Szerintem nagyon jól sikerült a szóbelim, büszke vagyok magamra. Szuper jó tételeket húztam, igaz hogy lepontozták a feleletem de én tudom hogy kitettem magamért! Szombaton délután átvehettük a vizsgaelnöktől az érettséginket és kijelenthettük ezennel LEÉRETTSÉGIZTÜNK! :))
Az átadás kicsit elhúzódott így ahogy hazaértem gyorsan felkaptam  a fürdőrucim és tekertem Viktorhoz. Medencéztük, krumplipaprikást főztek a srácok, a lányok terítettek és rosé gördült a poharainkba. Nagyon szuper nap volt!!... bár hiányzott nagyon a társaságból a Márkóm (nemsokára) :)
A napjaim The lying game nézéssel, sok pihenéssel, Martinnal való xboxozással telt. Az ECDL vizsgám is megjött, teli vagyok bizikkel, juhu.
24-én 20 hónaposak lettünk és nagyon büszke vagyok magunkra minden szempontból, I love u so much! :)
Készítettem egy kis meglepit is neki, remélem neki is tetszeni fog már alig várom hogy odaadhassam a kezébe.

25-én eljött az utolsó hivatalosan együtt töltött idő a végzős évfolyam diákjaival és a számomra legjobb osztályommal, a bankett. A kaják eszméletlen jók voltak, svédasztalos vacsi volt. Hirtelen azt sem tudtam miből válasszak, végül jól teliraktam a pocakom finomságokkal. Elkezdtük az italfogyasztást és rengeteget nevettünk. KG tanárúr szerintem egy életre megjegyzi az osztályunkat, hihi :) Várom hogy tőle is megkapjuk az őrült képeket.
Reggel 6-kor sikerült hazaérnem, nem is kell többet mondanom, nagyon jó volt!!! Soha nem fogom elfelejteni ezt a 4 évet. Imádlak titeket!
Sajnos múlik az idő és egyre gyorsabban döntenünk kell mit is szeretnék akkor tanulni, illetve csinálni is a későbbiekben. Szerencsésnek érzem magam mert tudom hogy mi az ami tényleg érdekel, be is iratkoztam a suliba a fodrász szakra. Nagy elkeseredésemre elég bonyolultan és költségesen működik ha tényleg jól meg akarod tanulni. Őszintén nem szeretnék ide járni, de nincs most más választásom. Muszáj volt egy mentőöv, ha véletlen (Isten adja hogy ne így legyen!), de ne vennének fel az Amazonhoz.
Minden reményemet beleölöm most ebbe és nagyon pozitívan állok a dolgokhoz! :)

A héten a szobám is átalakításra került, legalább is egy kis átrendezésre. Sokkal jobb így, nem is értem miért nem tettem eddig meg, de most örülök. Praktikusabb, kényelmesebb és még felnőttesebb is nem olyan kusza és szétszórt mint amilyen eddig volt, főleg ha bomba robbant.
Nem csak a szobámon változtattam, a hajam is vett apró új fordulatot. Sokszor óckodok és nem merek festékhez nyúlni, félek hogy elvesztem az eredeti hajszínem amit le nem cserélnék másra. Így csak egy kis sejtelmes barna került a frufrumba. Egyszerű de nagyszerű :)
A legjobb dolog ezen a hétvégén hogy tényleg nemsokára, azaz 1 hét múlva újra itthon a Márk. Hihetetlenül várom! Nagyon csodálatos másfél hetünk lesz, mesélni valóból nem fogok kifogyni az biztos :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése