2013. május 29., szerda

Ünneplés

Egy kicsit regélek is ha már itt vagyok :)
A szülinapom csodásan telt, pénteken Hajóson voltunk Bettivel és Martinnal a borünnepeken. Szerencsére pincében voltunk így nem áztunk el. A színpadnál énekeltünk, táncoltunk, ittunk és nagyon jó kis lightos este
volt :)
Szombaton délután elkezdtem sütögetni, 2 tepsi csokis süti lett a végeredmény az estére. Fél 7 körül mentem át Viktorhoz, beszélgettünk jött a Martin és kimentünk a Bettikém elé. Elkezdtem a szendvicseket gyártani és a nép is elkezdett szállingózni. A szendvics és a süti is kapós volt de a rosé fogyott a legjobban(nekem is)! :P
Nagyon sokat nevettünk, viszont nagyon hiányzott a Márk!!<3
...2 körül sokan hazamentek, mi pedig 3 körül végre odaértünk a vol.1-be ahol borzalmas buli volt (hozzáteszem megszólaltam hogy 6-an majd bemegyünk 5 ezerért, de csak 5-en voltunk,és még alkudni sem lehetett, nohát) de mi szokásosan elvoltunk. Ott voltak a német srácok is akiket még Dávodon ismertem meg kicsit beszélgettünk is angolul, ami egész jól ment. Reggel eljött értünk a Csilla kocsival 6-an egy autóban, simán! 6-ra hazaértünk, a lányok nálam aludtak és így zártam a 2 napos szülinapozást.
A másnap persze nem maradhatott el, de a mama húslevese meggyógyította a pocakomat. :)
 A vasárnap esős volt és be kellett gyújtani, egy kicsit romboló, de nembaj így május végére. Hétfőn is szomorkás volt az idő, bepakoltam a bőröndömbe és Tasiékhoz mentem, Martinnal xbox, vacsiztunk. ...és nekem van a világ legaranyosabb anyósa!!!! Nagyon szeretem a szüleit:)
Kedden (vagyis félig ma) Krisztivel felbuszoztunk Pestre, én jöttem Apuékhoz, kínait ebédeltünk, elmentünk Majáért és koriztunk egy nagyot pár pohár bor társaságában :)))
Ma a hugi mellett alszom, a legkényelmesebb ágyon a világon, nem kell majd altatni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése