2013. május 29., szerda

New things!

Büszkén mondhatom, hogy egy kicsit modernizáltam! :)
Nem vagyok a blogger régi használója, így törekszem észrevenni az új dolgokat. Rábukkantam ma az úgynevezett "dinamikus nézet"-re, ami személy szerint nekem nagyon tetszik! Olyan formában nézhetik az olvasók a blogot amilyenben szeretnék, de főoldalnak olyannak lehet kialakítani amilyet a szerkesztő szeretne. Ez egy nagyon hasznos dolog! Megmarad a saját elképzelés és a sablon, de a nézet más és más. Én a "subscribe" módot választottam főoldalnak, a képen a "mosaic" látszik, hisz így gyorsan átfuthatom a képeim, feleleveníthetek egy-egy régi emléket, de a régi klasszikus is meg van ahol sorban a bejegyzések követik egymást. Jobb oldalon mindig kéznél van az előbukkanó a menüsor, ahol az archívum és a követők sora is megvan, de mégsem foglalja a helyet. Remélem a későbbiekben sem fogok ráunni, vagy nem lesz vele probléma. Szerintem próbáljátok ki! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése