2013. május 24., péntek

Család, elsö tetoválás, új korik, szülinap :)

Sikeresen mióta elkezdődött a "szünet" valahogy több az időm, de mégsem!
Gyorsabban telnek a napok, a hetek és már arra lettem figyelmes, 2 hét és újra jön haza a Márk! :)
A napok nagy részét alvással töltöm úgy délig, a délutánok pedig mostanában sokszor a Taskovics lakáson voltak. Martinnal nagyon sokat vagyunk együtt, xbozozunk, kiscicázunk(annyira édesek) és rengeteget bohóckodunk.


Pénteken voltunk pubba is ahol Siska volt. Hihetetlenül kevés ember volt, de minden tisztelem a csávóé, nagyon ott volt amit csinált.
Családi összejövetel
A múlt hétvége különös eseménynek lehetett az időpontja! A Papa és az unokatesóm az egész országból összeszedték a nagypapa ágról lévő unokatesókat, rokonokat és egy óriási 2 napos programot rendeztek. Szerencsére a többség a közelben van, így Vaskúton voltunk. A falu szélén, nemrég építettek egy új Vadászházat és mi szépen belaktuk. Hú iszonyat szép az a hely. Nem tudom miből csinálták a falakat de rettentően hideg volt bent, míg kint nyári napsütés és meleg. Volt egy nagy étkező részleg ahol akár egy kisebb lagzit is lehetne tartani. Volt egy folyosó amiből a szobák nyíltak. Az ajtókon nem számok hanem csodásan belevésve valamilyen állat. Így volt fácán szoba, nyuszi szoba, őzike szoba és a legkelendőbb a róka szoba! :)
Első nap nagy része a bemutatkozás, ismeretlen arcok helyretétele és a jó kis ismerkedés ment egy két pohár alkohollal. Kinek jobban, kinek nem. Ebédre vaddisznó pörkölt volt, ami isteni volt, és sütik amit mindenki otthonól hozta. Hát felállni nem tudtam annyit ettem. Sok bor és kóla társaságában egész gyorsan eltelt a délután, jókat beszélgettünk és activityvel zártuk az estét, én legalább is.
Eljöttek értem az Erikék és mentünk Dávodra. Ismét nagyon jól éreztem magam, és még mindig nem bírom felfogni hogy lehet valaki ennyire idióta, hogy ellopjon egy traktort a munkahelyéről és azzal jöjjön buliba. :D Már világosodott amikor hazaértem, így nem tudtam túl sokat aludni, ébresztőt kaptam hogy megyünk Vaskútra.
Kezdetét vette a második nap ami már a másnapos fejektől kicsit lazábbra sikerült és rövidebbre. Ebédre viszont szarvas raguleves és vaddisznó sült volt. még mindig összefut a nyál a számban. Ilyen finom levest még életemben nem ettem. Még a mama bablevesét is lepipálta pedig azt nehéz! :)
Ma már inkább a beszélgetésekről, mesélésekről szólt a nap. Minden évben kéne ilyet csinálni, és minden családnak aki megteheti! Sokkal közelebb hozza a családot és nagyon hangulatos az egész.
Pünkösd hétfőn kimentünk Szeremlére a Dunára, mert új nyaralót vettek a keresztanyukám szülei. Főztek halászlevet és volt isteni süti is. Sajnos elég hideg és szeles idő volt így még napozni sem lehetett, és úr isten! mennyi szúnyog. Szét csipkedtek.

Ez a hét is nagyon gyorsan telt és szerda óta pedig túl vagyok az első összefirkáláson. Nem is volt vészes, és sity-suty készen is volt. Ma pedig megjöttek az új görkorcsolyák is, elég jól néznek ki. Okostojás Fanni persze rossz méretet rendelt magának, de még mindig azzal nyugtatom magam hogy nem lehetett eligazodni a mérettáblázaton! Végül 35-ös kori érkezett nekem, teljesen lelombozódtam. De azért na megpróbálom belepaszírozni a lábam, hátha. Hát csodák csodájára de pont jó a lábamra. Elég érdekes hogy közben 38-as a lábam, de az a lényeg hogy nem kell visszaküldeni! :)

Ma pedig az év egyik legszebb napja a szülinapom van! Most már hivatalosan is vehetek alkoholt boltban és bármelyik szórakozó helységbe büszkén mutathatom hogy már betöltöttem a 18-at. Még a google is kedveskedik a szülinaposoknak :))))
Még így utolsó szóként pedig, hogy ma 19 hónapja, hogy együtt vagyunk és dúl a szerelem. Boldogat nekünk is. Szeretlek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése