2013. május 14., kedd

2 és fél hét

Nem is tudom igazából hol kezdjem! Április 24-én kaptam egy csodálatos meglepetést a szerelmemtől a másfél éves fordulónkra :)
Ezek után a mézes napok következtek amiket imádtam!
Minden napot együtt töltöttünk és egymás mellett aludtunk el és ébredtünk fel. Leírhatatlan érzés, amit az elmúlt hetekben éreztem. Szeretni valakit, aki így szeret, csodás :)
Nagyon gyorsan teltek el a napok de minden egyes percét kiélveztem, ezt elmondhatom. Fülig ért a szám minden nap és én voltam a legboldogabb ember.

Április vége nagyon jól sikeredett. Sokat fagyiztunk, gyrosoztunk, sétálgattunk, beszélgettünk, szerettünk. Az utolsó középiskolás hetemen is túl vagyok. Elég szomorú voltam azért mert nagyon hiányoznak már most!
A hét pont közepére eső május 1-je is nagyon jó volt. Délelőtt Majáztunk és csináltunk nagyon cuki képeket, a délutánt pedig roséval kezdtük és roséval folytattuk, elég sokkal a vagabondban. Mire sikerült hazaérni, azonnal el is aludtam.
Másnap kicsit émelyegve de az utolsó iskolai napra keltem. Nagyon gyorsan eltelt, és elbúcsúztattuk a tanárokat is és a délutánt pedig a legkedvesebb tanárnőnknél telt, és nagyon finom édességeket csinált nekünk. Este pedig már élesben jöhetett a szerenád. Persze a rendőrök ijesztgettek minket hogy nem mehetünk lovaskocsival. Valóban az összeset megvizsgálták, de minden rendben volt és szállhattunk is fel. Annyira jó volt!!!! Szét áztunk és este 8-ra már a hangunk sem volt a helyén, és mintha dézsából öntötték volna ránk a vizet de mi kitartóan énekeltünk és élveztük. Felejthetetlen élmény! Sajnos az elázás miatt 10-kor már mentünk haza, de jött a Márk és boldogított tovább :)
Péntek a legeslegutolsó nap, amikor bolondballagás volt. Nagyon jól éreztem magam, és bárki bármilyen hozzászólást tett a jelmezemre, nem érdekel. Nekem tetszett és nem volt szerintem akkor sem túl merész. A strandon többet láttok. Lényegtelen, kinek-mi. Zombi módra bolondoztunk és a hangom a nap végére teljesen el is ment. Az estét pedig pizzázással zártuk a Tomatoban a Márkommal. :)


Ballagás
Eljött a ballagás napja is. Szerintem én voltam az egyetlen aki tényleg sírt, de nekem akkor is nagyon fog hiányozni ez az egész. Nagyon megszerettem ezt az osztályt és soha nem felejtem őket :)
A ballagás szép volt, csak nagyon hosszú. Felmentünk az osztályunkba és kaptam nagyon szép virágokat és ajándékokat is. Ott voltak a lányok nekem, és kaptam egy nagyon szép karkötőt tőlük és virágot is. A nyuszkótól is ott kaptam meg de csak itthon bontottam ki az ajcsikat és az övét hagytam legutoljára. Gyönyörű órát kaptam, amilyet még álmomban sem reméltem. Iszonyatosan örültem neki, nagyon nagyon tetszik, alig akarom levenni magamról. Csillától és Mátétól is kaptam egy drága utalványt, még el is sírtam magam, nagyon nem számítottam rá. Nagyon szeretem őket! :)
A ballagási kaja nagyon jól sikerült tárcsás húsok és saláták voltak, finom volt, mindenki jóllakott és sikerült összehozni a családot szerintem.
Vasárnap apáékkal kecskepörit és kecskesültet ettünk, nevetgéltünk és Majáztunk.

Érettségi
félérett
Hétfőn elkezdődött az nagybetűs érettségi, amitől egyáltalán nem féltem nem izgultam, és jól is tettem. Nem is kell!!! Szerintem annyira rosszak nem lettek de annyira jók sem. Majd június 4-én kiderül. Azért kíváncsi vagyok.

Csütörtökön már végeztem is velük pénteken így átmentünk Szegedre. Voltunk Aquapolisba, moziba Vasember 3-at néztünk ami nagyon tetszett, és Árkádoztunk is még egy kicsit. Hazakocsikáztunk, gyorstempóba készülődtünk és mentünk is a Vk-ba. Roséztunk jöttek a Petráék és odaadtam a kis ajándékomat neki mert 19 éves lett a nagylány. Puboltunk egyet ami borzalmasan rossz volt, így hamar otthon is voltunk. Az utolsó előtti éjszakánk :(









Szombaton voltunk quadozni a lőtéren a srácokkal, voltunk bevásárolni, felhasználtam az ajándékutalványom és pár ruhával bővült a ruhatáram, összepakoltam a Márknak, átnéztünk mindent, nagyon összebújtunk és vasárnap irtó korán keltünk nem túl jó okból. Én is összepakoltam a cuccaim és hazahozott. Nagyon megölelgettük egymást, búcsúpuszit adtam neki aztán elgurult :(((

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése