2013. április 26., péntek

Meglepetés

Egy gyors életjelentés a világba!
Életem egyik legszebb napja volt a bizonyos szerda. Másfél évesek lettünk a Márkkal és hihetetlen meglepetést kaptam. Sokszor hajtogatta, hogy hívjam fel ahogy kilépek az iskolából, és így is tettem. Azonnal felhívtam! Sétáltam a biciklimhez(hozzáteszem minden nap körülnéztem hátha mégis ott van, most is így tettem de nem láttam sehol). A biciklinél állva telefonáltam amikor egyszer csak fura hangon azt mondta "ugye tudod hogy nagyon szeretlek?!" Nagyon megijedtem hogy miért mondhatja ezt, minden végigpörgött 1 mp alatt az agyamban. Megkérdeztem miért mondja most ezt így, és már nem is emlékszem mit mond, csak a pillanat van előttem amikor megfordulok és OTT ÁLL egy óriási csokor rózsával! :))))
Azonnal a nyakába ugrottam és nem akartam elengedni. Talán 10 percig csak a remegést éreztem magamban, nem bírtam felfogni, hogy ott áll és hazajött és átölelhetem és puszit adhatok neki.
18 szál rózsát kaptam és egy csodálatos Chloé parfümöt, amit imádok és persze Őt, ami a legnagyobb ajándék volt számomra!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése