2013. április 22., hétfő

Utolsó "tanulós"hét

Egy kicsit hogy ne csak a rossz dolgokról beszéljek, nagyon nagyon jó hogy végre ilyen gyönyörű az idő! Ettől sokkal jobb a kedvem mostanában. Reggel végre nem kellett már kabátot sem húzni, elég volt csak a blézer. Végre! :)
Szokásosan rövid hétfő volt, és matekból évfolyam dolgozatot írtunk. Persze a legkönnyebb feladatokon buktam el pár pontot, de holnap írjuk a 135 perces részt. Megpróbálok javítani, remélem jól fog sikerülni.
Korán végeztem és mentem Csillához mert ma van a névnapja és vittem neki csokit. Beszélgettünk és már nagyon várja a "kicsi" fiát haza. Hazatekertem, játszottam a Buksikámmal, és annyira jó látvány volt hogy végre a kert is kezd színesbe borulni, akármilyen romhalmaz is van épp.


Megjártam a külön matekórám, és kicsit izgulok a holnapi nap miatt. Már túl lennék rajta, na meg a héten is.
Ez az utolsó tanulós hetünk, és jó sűrű ezáltal, mert le kell zárni lassan a jegyeinket. A jövőhét nagyon jó lesz végre: csinál a Zita körmöket a ballagásra, lesz május 1, szerenádozunk, bolondballagást tartunk (ahol zombinak fogok beöltözni, már igazán várom) és elballagunk is, amit egy ballagási kajával zárunk nálunk kerti parti keretében.. (Hozzáteszem itthon lesz a szerelmem is, és minden napom vele tölthetem, ez a legjobb!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése