2013. április 11., csütörtök

Szív

"Máris hiányzol. Minden veled töltött perc csak erősíti bennem a vágyat, hogy még több percet töltsek veled. Boldog vagyok veled. Olyan boldog, hogy azt talán már nem is szabad. Ezentúl ha a jövőre gondolok, nem azt mondom majd: 'én ezt és ezt teszem', hanem azt: 'mi ezt és ezt tesszük.' És ez mindent megváltoztat!" (Guillaume Musso)

Pillanatnyilag mindenhez csak ennyit tudok fűzni! Már csak 2 hét és hazajön a szerelem az újdonsült autóval, amire már kíváncsi vagyok nagyon :)
Kicsit félek hogy érzékeny leszek az érettségi időszakra, de igyekszem mindent harmóniába tartani, és a tanulással is foglalkozni azért.
Várlak!!!

Az idézet pedig a kedvenc írómtól van. Hihetetlen jó könyvei vannak, sajnos csak kettőt olvastam még, az egyik a Visszajövök érted. Hát mondanom sem kell, szó szerint mindenhol ezt olvastam, a suliban, itthon a buszon. Nagyon megfogott a történet is és az író is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése