2013. április 8., hétfő

Nemsokára vége...

Már csak 4  hétvége az érettségiig, eszméletlen!!! Hipp-hopp eltelt ez a 4 év, pedig emlékszem 9.-be hogy így úgy gyors lesz, de csak "trollfejesen" áá miről beszéltek az még sok idő. Most így visszatekintve nagyon gyorsan elrepült, de annyi jó élménnyel és tapasztalattal lettem gazdagabb és rengeteg baráttal, sőt igazi barátokkal!!! :) Örülök hogy végül nem váltottam iskolát és a Türrben maradtam, szerintem nagyon jó iskola!!! Újból mondhatom hogy véletlenek nem léteznek! Itt ismertem meg a legjobb barátaim, és mondhatni a szerelmem is, bár mi már régóta ismertük egymást. Ha nincs ott nyelvi tanfolyamon kitudja most együtt lennénk-e, és ha nem állítom meg a folyosón :)

Kisszamaram
Ez a hétvége nagyon gyorsan elrepült, pénteken jött hozzám a Bettim, Városkapuztunk, ő buliba ment én pedig Martinnal és a többiek társaságában együtt iszogattunk. A szombat valahogy ugyanígy telt. Feszült volt kicsit a hétvége, szegény Szerelmem is ideges volt és én pedig magam alatt voltam. Arról már nem is beszélek milyen rossz amikor leírsz valamit és a másik teljesen máshogy értelmezi és ez miatt okozol neki még több idegességet és rosszat. Már nincsen sok hátra szerencsére és mindjárt hazajön hozzám a Márk. Már mindennél jobban várom, csak ideges vagyok az miatt hogy pont érettségi időszak. Remélem tudom majd józanul kezelni, és abban bízom hogy Ő csomó erőt fog adni nekem. :)
Végre kicsit észbe is kaptam és elkezdtem tanulni is! Muszáj kijavítani a jegyeim is és nem akarom a 4 év tanulását elrontani pont az érettségi előtt. Fárasztó, de hamarosan belejövök és akkor már könnyebb is lesz.

Szerelem! Lassacskán de gyarapodnak :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése