2013. április 4., csütörtök

Könnyes nap

Borzalmas hullámon mentem ma keresztül, de végre úgy érzem kijött belőlem aminek ki kell könny formájában!
Ma megkaptuk a történelem évfolyamdogát, ami érettségi feladatokból volt nagyrészt összeállítva, egy hosszú esszével. A hosszú esszéhez nem tudtam semmit írni mert nem tudtam az adott témát, mert nemrég vettük és mostanában nem nagyon nyitottam füzetet vagy könyvet... Ráadásul pont akkor volt itthon a Márk, és rajta kívül semmi és senki nem tudott érdekelni, bár most sem nagyon.
Sajnos borzalmasan sikerült, és 1-es lett... borzalmasan rossz érzés hogy tudom, hogy nem csak ennyit tudok. Nem fogok szégyenkezni, mert én tudom hogy mi áll a hátterében hogy miért nem tanultam, és nem is foglalkoztam vele. Egy kicsit kiborultam amikor mögöttem megszólaltak, hogy "úristen ki ez a hülye"... és rávágják hogy biztos egy olyan lány aki nálunk ki van közösítve eléggé és nem érdemli meg szerintem, de belőle kinézik Felháborodva hátrafordultam és közöltem velük, hogy az enyém lett ilyen rossz. Azonnal nagy csönd kerekedett az osztályba, én pedig teljesen kibuktam. Csak a hangos szipogást hallottam, és éreztem hogy az egész arcom úszik a könnyeimben. Minden rossz dolog összejött mostanában, és ez volt az utolsó vékony cérnaszál aminek sikerült elszakadnia. Most a dédi biztos nem lenne rám büszke, pedig nagyon szeretném ha az lenne onnan fentről is! Hiányzik :(
Nem érdekel, hogy ki mit gondolt rólam, vagy mennyire gondol butának, vagy tudatlannak...azok akik igazán ismernek tudják hogy miért nem foglalkoztam mostanában semmivel sem, és miért hagytam el magam.
Te pedig, remélem ezt még visszakapod az élettől, hogy ilyen undok vagy és bunkó! Soha senkit nem tudsz tiszteletben tartani. Apuci a segged alá rak mindent, mert szeret téged de megköszönni se tudod neki pedig tudod hogy rákos, és csak akkor van szükséged rá ha pénz kell vagy épp egy 200 ezres iphone. Nem tudlak sajnálni hogy a legnagyobb problémád is az hogy te csak 20-at a tesód meg 25 ezret kapott a hétvégére... Senki nem szeret már, pedig én próbáltam neked esélyt adni!! Vedd már észre magad!
Mindenesetre sikerült megnyugodnom, és vettünk ajándékot a szakmai tanárnőknek, hiszen a múlt héten elütötték, és igazán megérdemli. Ez az ami jobb kedvre derít hogy örömet okozhatok másoknak legalább. Később átjött az Erik és matekoztunk együtt, ami teljesen leszívott mára.
Kicsit erősebbnek és szívósabbnak érzem magam végre!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése