2013. április 3., szerda

Elmélkedés

Új külső öltöttem a blognak :)
Végre rávettem magam és kicsit elbíbelődtem, bár maradtam az alapszíneknél; a zöldnél és a bordónál. Nem tudok tőle megszabadulni, de nem is akarok.

A tavaszi szünet hihetetlen gyorsan eltelt! Kisebb-nagyobb hullámokon keresztülmenve, most úgy érzem kicsit jobb és erősebb is vagyok. Lassan itt az érettségi, amire nem nagyon készültem még, és nem is félek tőle annyira, aminek rettentően örülök. Nagyon sok stresszt levesz a vállamról, így is van mindig miért aggódnom.

Márk rettentően hiányzik, és nem is tudom mi lenne a tökéletes. Annyi minden kavarog a fejemben már... Most úgy tűnik marad kint még, és többet fog inkább hazajárni, ami a leendő kisautónak köszönhető :) Már várom a kis sportszeletet! Nem egy bmw sem volkswagen, mint a mai 17-18 éveseknek vagy luxusautó, de én sokkal jobban örülök neki, mert tudom hogy nem apuci rakta a segge alá, hanem a saját kis keresetből veszi meg. Ez az ami számít!! Amúgy meg szerintem jó kis autó, hisz nekünk is ilyen van.
Nagyon szeretnék kimenni hozzá, és most ez az amire a legjobban vágyom, de tennem is kell érte ha szeretnék munkát találni (angol alappal)... Szeretném megpróbálni az Amazon-t, ez lenne a legeslegjobb, de majd meglátjuk.
Ha nem sikerül kijutni, most már tényleg úgy döntöttem, hogy fodrásznak szeretnék tanulni. Sokkal többre is képes lennék, de akkor is ez az amit szeretek és érdekel is. Nem fogok napi 8 órát, monoton egy irodában tölteni, én legalábbis nem erre vágyom.
Sajnos mindig ez a téma kerül föl mostanában, de nem tudok másra sem gondolni, mint hogy mi lesz. Mindenki ezt kérdezi na és hova mész tovább?? Elég rossz őszintén azt mondani, hogy fogalmam nincsen.

Akkor megpróbálok témát ugrani. A hajam rövidebb lett, időm sincs megbánni ha belevágok a fufrumba, mert tudom hogy gyorsan visszanő.
Ma végre vettem waxot is, megpróbálkozom felállítani néha és kicsit új formába ölteni. Rengeteg "pixie hair" képet és videót néztem, ahol a popsiig érő hajakat copfban vágják le. Néhol tátva maradt a szám is, mindenki merészkedik mostanság, de jól is teszik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése