2013. április 21., vasárnap

Szaladnak a napok

Kerek 1 hét múlva ilyenkor már VELE lehetek!!! :)  Annyira boldogsággal tölt el hogy mindjárt itthon van, és olyan jó lesz! Tudom! :)

Ez a hét borzasztó gyorsan telt el szerencsére. Teljes zavarba voltam, csütörtökön abban a hitben mentem el itthonról hogy szerda van, és meglepődtem hogy más tanár jön be az első órára. Akkor döbbentem rá hogy azta, ilyen sem volt még.
Most már csak a tanulás áll a napok középpontjában és egyre jobban közeleg a bizonyos érettségi, amitől még mindig nem félek és nem is vagyok ideges miatta. Szerencse!
A héten a tablónk is kikerült a Sétáló utcában a cipőboltba, annyira szép lett szerintem, és kivételesen senki véleménye nem érdekel. Teljesen mi vagyunk, és örülök hogy sikerült megállapodni mindenben.
A héten megjött az új fürdőrucim is, egyszerű fekete de imádom.
Rádöbbentem arra is hogy nincsen ballagásra normális cipőm legalábbis egyiknek sarka nincs, a másik cipőm pedig szó szerint sarkatlan! Remélem a ballagásig visszaküldik az újat, mert az a legkényelmesebb magassarkúm.
A szoknyámat is el kell vinnem varrónőhöz a héten, a matrózblúz bőségét pedig be kell varrnom,  mert undorító a magasított szoknyához. Lesz dolgom a hétre és még rengeteg tanulás is vár rám. DE ez az utolsó igazán "iskolás" hetünk!

Pénteken találkoztam a lányokkal végre és élveztük a jó időt, fagyiztunk, pletykáltunk, szerettük egymást, új stílust, csapatot vagy mi egyebet alapítottuk: BeKriBeFa! :) Imádat!!!

 Ma voltam a Csilláéknál, meghívtam a ballagásra őket, beszélgettünk és a Martinnal szétdumcsiztuk az estét. Kaptam vacsit is és holnapra szóló ebédmeghívást mert halászlé lesz. Sajnos nem tudok menni mert Vaskúton Papa szülinap ünneplés lesz. Nem baj, jövőhétvégén úgy is ott töltöm az időm legtöbb részét már :)

Jövőhéten leszünk a Márkkal másfél évesek és lesz a névnapja is, már alig várom hogy odaadhassam az ajándékát. Nagyon izgulok mit fog hozzá szólni, de biztos tetszeni fog neki :)))
Legyen már jövő hétvége!!!!!!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése