2013. április 15., hétfő

Mosolyogva ébredek...

Mosolyogva ébredek, mosolyogva félek, mosolyogva kérek, mert mosolyogva élek!

Nagy nehezen de túléltem a hétvégét, és büszke vagyok magamra hogy ennyit tanultam. Ha belegondolok ez a hétvége lesz az utolsó az érettségi előtt, amikor tényleg szabad az egész. Bele se gondoltam még hogy mindjárt érettségi és vége mindennek! A vizsgától nem stresszelek szerencsére, de abba belegondolni hogy ennyi volt, vége, ettől bevallom félek picit. Nem lesznek reggeli késések, tapsok ha időben beérek, sok nevetés, veszekedés, bolondságok, sunyiságok. Mégis szerintem Petra és az Erik fog a legjobban hiányozni, nem lesznek mindennap mellettem. Ahogy írom már bekönnyezek. Azt hiszem ballagásra nem kell túl sminkelni magunkat!! :)) Próbálok a jó dolgokra gondolni, még együtt vagyunk élvezzük ki!!!

Hétfő, szokásosan semmittevős nap. Gyorsan elment, hazasiettem, és mentünk anyával a városba elintézni a dolgainkat. Szerencsésen ma sikerült a biciklikulcsot a zárba törnöm!! Iszonyat nagy mákomra épp lezárni készültem, úgyhogy hu. Visszaküldtük a letört sarkú cipellőt, és nagyon remélem kicserélik ám. Néztünk szemüveget és várt váratlan délután már magamon tudhattam. Gyorsan ment,még jó áron is fogtuk ki és nagyon tetszik! :)))
Gondoltam majd tanulok a délután folyamán de nem jutottam sokra, így kelhetek korán de nembaj. Estefele MTV MA-t néztem, hihetetlen ez a Rebel Wilson. Rég nevettem ennyit mint ma a műsoron, nagyon jó volt és bemutatták a Hunger Games második részét. Elég jó lesz, már nagyon várom hogy vászonra kerüljön.

Beszéltem a Márkommal is és annyira jó minden. Jó kimondani hogy jövőhéten jön haza. El se tudná képzelni  más milyen ez csak aki él ilyet át. Csodálatos érzés hogy tudom, hozzám jön haza, szeret, én is szeretem, és hogy 2 kerek hétig velem lesz:)
 Egyre szebb az idő és a kedvem is minden nap egy kicsivel jobb. Imádom amikor süt a nap, zöldellik és virágzik minden. Annyira szép látvány, mindig olyan jó érzés fog el ebben az időszakban. :)
Hétvégén pedig Critical Mass lesz, valahogy muszáj beiktatnom, már nagyon rég voltam. Bicikliket elő! :)


Az egyetlen csodás látvány az udvarunkba, imádom amikor virágzik :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése