2013. március 4., hétfő

Szomorú vasárnap, Napfelkelte

Nagyon rossz vasárnapom volt! Sőt borzalmas! Fél 1-kor sikerült felébredni a téli álomból. Persze jó kedvvel vártam a Márkot, ami persze fél másodperc alatt el is szállt amikor is megbombázott a "gyanúsító" kérdéseivel! Nagyon rossz érzés volt, de teljesen igaza volt mindenben. Én is biztosan kibuknék ha így lenne csak fordítva. Még mindig utálok vitázni, veszekedni vagy mondjuk bárminek is, főleg hogy senkinek nem szándékoztam fájdalmat, vagy rosszat okozni, de mégis megtettem és csak én tehetek róla, hogy ilyen a természetem. Nagyon rossz volt, szinte az egész vasárnapot az ágyban 1 csomag zsepivel töltöttem. Estére megbeszéltünk mindent, megállapodtunk pár dologban, de úgy érzem még nem felhőtlen az ég, de alakul csak így nehéz bármit kedveset is tenni hogy Ő ott van én meg itt. Persze a dolgok is mind ellenünk vannak mostanában...Hihetetlen!  Már alig várom hogy március 16-a legyen, és várhassam a buszmegállóba Pesten, remélem a kis virágszálam is velem tart majd :)
Korán lefeküdtem, a sok sírástól már amúgy is nagyon fájtak a szemeim, és reggel fél 5-kor kellett volna kelni. Persze ezt nálam lehetetlen volt összehozni így 5-kor pattantam ki az ágyból és csodák csodájára 10 perc alatt elkészültem és siettem a sulihoz.
Balázsék már vártak rám és mentünk kocsival a tescohoz. Nagyon hideg volt!!!! Kicsit vártunk, majd ki a töltésre a tökéletes helyre ahol KG elkészíthette a tablóháttérhez a képet rólunk a napfelkelténél. Eszméletlen jók lettek és örülök hogy én lehetek az egyik "fő"szervezője a dolognak. Persze az ötlet is majdnem saját volt, de még is közösen hoztuk össze a végeredményt. Már elég rég nézhettem végig egy napfelkeltét, főleg ilyen szép helyről. Az ég is tiszta volt teljesen, ennek köszönhetően rettentő hideg volt, a lábujjaimat már nem éreztem komolya. Megérte fagyoskodni mert a képek szuperek lettek így nyersen is, már várom a végeredményt! :)
Krisztiánhoz mentünk, kaptam reggelire nutellás kenyeret is és még a sütijét is megkóstolhattam amit ő sütött, hm.
Szép napos időnk volt ma, de lehetne igazán melegebb!!! Gyorsan telt a nap, délután jól bealudtam, matekoztam, töriztem végre és most várhatom hogy 1 óra legyen és beszélhessünk! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése