2013. március 7., csütörtök

"Kincsek"

Nos hát a keddi napom szó szerint borzalmas volt, de szerdán mintha mi sem történt volna. Meglepően megdicsért a főnököm hogy milyen szépen dolgoztam az elmúlt két napban! Átgondolja a dolgokat és megkérdezte ha leérettségizem mennyire számíthat rám. Rávágtam hogy akkor bármikor májustól, ennek örült és annyit mondott átgondolja a dolgokat. Nem tudom eddig mi volt velem a probléma... de már tárgytalan, lesz ami lesz.

Tegnapi nap folyamán lebontották a garázsunkat ami elég rozoga volt és most csodás látvány fogad minket az udvaron, egy nagy romhalmaz!
Anya kipakolta a garázst és átszanálta a zsákokat, dobozokat és annyi kincsre bukkantunk. Megtaláltuk a régi szalvéta gyűjteményem is, hű és a régi barbie babáim, amik még az igaziak, nem ezek a mai csúnyaságok. Szépen el is rakta őket, ezek eszmei értékűek :)
A zsákokban anya ruhái között pár gyöngyszemre bukkant és elrakta nekem hátha látok benne fantáziát. 2 ruha azonnal a szívembe lopta magát! A többivel még tanakodom, hogy hogy varrogassam őket meg.

Első látásra szerelem lett, és a színéért teljesen odavagyok! :)

 A vörös az én színem még mindig...az eleje annyira nem(ami még alakítható), de a háta annál inkább!!! Gyönyörű :)

Itt pedig a szoknya a lényeg, amivel még nem tudom mit kezdjek, rövid vagy hosszú?? Csak az a baj hogy nem elég hosszú...

Igazi hippiFanni :) Térd alá ér amit sose szerettem, de kivételesen ez így tetszik nekem, és az ujja a legjobb benne, átlátszó és sejtelmes... a hosszán még tanakodom hogy mennyire szegjem fel

..és az igazi ferde szoknya sem maradhat ki a sorból, egyértelműen minit varázsolok majd belőle, de egy kis különlegesség :)

Csak a vicc kedvéért ezt sem tudtam kihagyni :D Elég sok anyag ami kék és pöttyös ami most jön vissza a divatba, lehet ám belőle variálni, még ötletem nincs, de majd valami ebből is kisül! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése