2013. február 14., csütörtök

Valentin nap :)

Hajnalban kaptam választ az sms-emre ami kicsit más volt mint amiket szokott írni, de kiderült megszeppent és hirtelen nem is tudott mit válaszolni :)
Black Valentine
Reggel felriadtam és gyorsan elkészültem, anyáék elvittek suliba és 1-2 óra osztályfőnökkel persze nagy dilemma, hogy milyen is legyen a tabló. Semmire nem jutottunk végül, de így estére lassan megvan akkor, hogy mi lesz! 9 órám volt és egészen gyorsan eltelt, és egész erős voltam szerintem! Csak 1-2-szer sikerült elpityeregni, és nagyon rossz volt látni másoknál a szép rózsákat, és az apróságokat.
A délutáni dupla matek után találkoztam a Bettimmel és jó nagy szeretős ölelést adtunk egymásnak, és sétáltunk és beszélgettünk. Ahogy befordultam az utcánkba csörög a telefonom: Tasianyu. Beleszólok és a Martin hívott, hogy mindjárt itt vannak nálunk. Már furcsálltam, de nem tudtam miért. Gyors lepakoltam és mentem is ki. Ahogy kiszállt az autóból megláttam a gyönyörű vörös rózsát és a kis macis tasakot a kezében. Az én szerelmem már mielőtt visszament leszervezte előre, és nagyon jól meg is lepett. Persze rögtön kipotyogtak a könnyeim és kaptam egy nagyölelést. Nagyon jól esett és annyira szeretem! Nekem van a világ legaranyosabb szerelme! :) A kis tasakban az egyik kedvenc csokim, és egy nagyon aranyos képeslap várt, egy rövid, lényegre törő üzenettel: Szeretlek, Tasi



Nagyon feldobta a kedvem ez a kis meglepi, és egy jót beszélgettünk utána skypeon. Szeretem, minden egyes nap(egyre jobban),  NEM CSAK MA!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése