2013. február 13., szerda

Valentin napi félelem

Holnap már csütörtök, rettentő gyorsan eltelt ez a hét így! Hétfő, kedd, szerda azaz ma dolgoztam és csak 7, fél-8 között érek haza mostanság. Hulla fáradt vagyok ilyenkorra már, de nem baj időben lefekszem és jól kitudom magam aludni :)
Kedden angolból évfolyamdolgozatot írtunk, ami érettségi típusú feladatokból állt. Mondanom sem kell, szerintem nagyon nehéz volt, főleg a hallott szövegértés. Egy mukkot nem értettem belőle úgy lehadarta a csávó, csak ámultam magam elé. Nagyon remélem hogy görbülni fog legalább.
eperlekvár
Munkába siettem, ami gyorsan eltelt és egy kis meglepetés várt utána. Nagyon aranyos üzenettel a tetején kaptam a Pétertől, amit persze képtelen vagyok betartani, mert isteni finom az eperlekvár (és a kedvencem)! :)
Hazafele úton beszélgettünk egy jót, és siettem skype-ra a szerelmemhez! Hisztisnek, nyűgösnek és kezelhetetlennek érzem magam, és ez a beszélgetésünkből nagyon látszik, hogy nem bírom magam korigálni.
Ma anyáék hazahoztak munka után mert zuhogott az eső. Gyorsan siettem ma is hozzá, és persze ma is elég érzékeny hangulatomban vagyok.
Őszintén nagyon félek a holnapi naptól! Nekem tényleg fontos a Valentin nap. Minden nap szeretjük egymást és el is mondjuk egymásnak, de ez az a nap ami csak a feltétel nélküli szerelem megünnepléséről szól. Akkor is szeretném kiélvezni!!! Úgy döntöttem ugyanolyan napnak fogom tekinteni, mint a többit, és eltolom egy hónappal amikor már együtt ünnepelhetjük meg ott és akkor ahol csak akarjuk! Már meg van hogy mit fog kapni, igazából nem is annyira apróság, de nem is nagy dolog, remélem majd örülni fog neki. Már alig várom hogy megcsináltathassam, és a kezébe adhassam. :)
Azért félszegen de megírtam neki a szép sms-em, ami most nem egy idézet, ami egy másik ember által megfogalmazott érzéseiről, gondolatairól szól. Ezek a szavak most csak is az enyémek! Már bekészítettem és beállítottam az ébresztőt éjfélre, hogy azonnal elküldhessem neki. Lehet hogy túl komolyan veszem, de nekem fontos, még akkor is ha a kis dinkám azt sem tudja mikor van Valentin nap, mert mindig elfelejti! :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése