2013. február 7., csütörtök

Szerelmes napok...

A szombat hajnali kellemes beszélgetés után, későn feküdtünk le és végre együtt aludtunk hosszú idő után. Annyira jó volt tudni hogy átölelhetem és ott van mellettem, ezt nem nagyon lehet elmondani milyen érzés. :)
Együtt töltöttük a napot, halászlét főzött a Martin amivel jól teleraktuk a bendőnket és estefele elmentünk bowlingozni 3-asban, a Márk és a Dávid társaságában. Ettünk tonhalas(nagykedvenc) és csibe csoda pizzát ami nekem annyira nem jött be,de a Márknak pedig a tonhalas nem tetszett, így mind a ketten jól jártunk. Nem voltunk olyan sokáig, hazajöttünk és még gyorsan felskicceltem szemceruzával a tetoválást, hogy hova is kéne, majd jól összebújtunk és szundiztunk.

fekete párducom
Vasárnap reggel jól elaludtunk, így később ment el Baracskára, én addig kihasználva az időt jelmezt varrtam a kis szerelmemnek aki fekete párduc akart lenni. Előkerítettem egy csomó mindent, és neki is álltam, nagyon édes lett.
Estefelé átmentünk a Márkhoz, és a Csilla csinált tejszínes csirkét amit imádok(nyam). Később az egész estét a betűtípus kereséssel folytattuk, mire meglett az igazi. Én már jobban izgultam szerintem mint Ő :)))






A hétfő nagyon nehezen akart összejönni de végül tényleg minden jól sült el. Reggel elvitt suliba és mentek csináltatni a tetkót, uhh nagyon szép lett szerintem, és már nagyon megcsináltatnám a sajátomat is. Gyorsan végeztem a suliban, ahol telefonáltak már a Rébusztól hogy mikor tudnék menni állásinterjúra a dm-be. Aznap még el is mentem és jó hírrel szolgáltak. Szerdán kezdhettem is a betanulást!!! Nagyon feldobott, és olyan jó kedvem volt, szaladtam haza, összepakoltam és később mentünk Márkkal anyukájáért, boltba és haza. Utolsó este együtt mielőtt elment. Jól kiélveztük, és kedden az iskolát is kihagytam hogy csak vele lehessek, egész nap! :) Estefele könnyes búcsút vettünk, felraktuk a vonatra és szomorúan integettünk....hiányzik!


A tegnapi napom nagyon jól telt! Reggel bementem a városba, találkoztam Petrával és ötleteltünk valentin napra. Nekem egyből eszembe jutott valami, amihez nagyon ragaszkodom és remélem örülni is fog neki. :)
Voltunk az EJF-en nyílt napon és hát elég érdekes volt, eluntam magam kicsit, de nem kellett suliba menni legalább. Hazamentem, pihentem és mentem az első munkanapomra, amit már izgatottan vártam. El kellett olvasnom egy hosszú szabályzatot, elmagyaráztak pár dolgot és már mentem is a kasszához. Egész nap velem volt a Niki és segített mindenben, elmagyarázta mi-hogy működik, és meglepően nagyon élveztem. Az elején még a kezem is remegett, de a nap végére már elég jól belejöttem. Már várom a következő munkanapot! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése