2013. február 9., szombat

Csajos-péntek

F
Csütörtök egy nagyon hosszú és fárasztó nap volt a 9 órával! Estefele elkezdtem hajakat nézegetni mert már eléggé egybenőtt, és nem tudtam már mit kezdeni vele, mert mindenhogy idegesített. Néha rám jön az érzés, hogy mennyire visszanöveszteném, de annyira szeretem röviden. Keresgéltem rövid hajakat, mert semmi ötletem sem volt milyet is szeretnék amikor bevillant egy ötlet. Egyből ollót kaptam a kezembe és megváltam pár hajtincstől. Nem lett más, de én észreveszem. A fufrum rövidebb és a választékom is teljesen eltűnt, felül pedig egészen rövid lett. Sajnos a kép nem adja vissza, és nem látszik annyira, de most így tetszik.
Az estét úgy ütemeztem, hogy pont vége legyen a filmnek mikorra jön a Márk, de persze írt egy sms-t, hogy nem tud jönni. Elszontyolodtam egy kicsit, de a film szerencsére lefoglalt így nem volt időm szomorkodni, csak elalvás előtt. Még mindig nem tudok azóta aludni rendesen, amióta elment. Mikor fogom végre kialudni magam??? :(
Péntek reggel, szokásos elalvás és anya keltés: Fanni te nem mész iskolába? Utálom a nap első kérdéseként ezt hallani! Iskola, és kín szenvedés a péntek 6. óra történelmet végig ülni. Hazabattyogtam, késő délután találkoztam a Bettimmel a Pelibe. Nem részletezném az ott történteket, mert csak rosszul leszek, de nagyon jót nevettünk az egészen. Valahogy nem tudom sajnálni, hogy este 7 órakor már annyira kotta részegre issza magát, hogy a világáról nem tud. Siettem a buszmegállóba a Petrához, akivel Malomba mentünk. Vacsiztunk pizzát, jót beszélgettünk, kisétáltunk a tescoba aztán pedig haza. Összességében nem volt olyan rossz napom, de a kedvem még mindig nem a legjobb!
szerelem
Holnap reggel is kelhetek korán mert fél 9-re megyünk új tablóképet csináltatni, mert botrányos lett. Nagyon-nagyon reménykedem!!!

Rettentően hiányzik, és a legrosszabb hogy nem tudhatom mikor láthatom újra! Március, hozz nekem szép időt, virágokat és egy Márkot a T.-éktől!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése