2013. február 5., kedd

Meglepetés! :)

Pénteken nem volt sulim, és már reggel 10-kor felébredtem és vártam skypera a Márkot, és végig pizsiben pihiztem. Írt sms-t hogy mennek boltba majd csak ebéd után lesz. Kicsit szomorkodtam, de vártam hogy végre kicsit beszélhessünk, mert előtte este sem volt nete... Egyszer csak hallom nyitódik a kapu, gondoltam biztos a tesóm, és valaki bekopog az ablakomon. Ott állt, vigyorogva, és én nem akartam hinni a szememnek!!! Kirohantam és beleugrottam a nyakába, annyira lesokkolt hogy hazajött hozzám. Pár napra jött, de mostanában a legszebb hétvégém volt, abban biztos lehetek, és végre Vele :) Nagyon jól "átvert" és azért örültem is, hogy nem szólt így sokkal jobb érzés volt. (Valahol belül, annyira vágytam is arra hátha csak hazudott és hazajön, és itt lesz velem. Hát ez félig-meddig be is jött :)
El sem akartam engedni úgy szorongattam! Gyorsan felöltöztem, összepakoltam és mentünk hozzá. Városoztunk és ment volna fodrászhoz de 2 napja nem aludt és annyit kellett volna várni, hogy végül én vágtam le a haját, ami nem is lett olyan rossz szerintem. Pihiztünk egy kicsit összebújva, ami szinte a legjobban hiányzott már.
Este mentünk Vol.1-be NSD vetítésre, ami szerintem nem lett olyan rossz, de én kicsit másra számítottam. Bettivel átmentünk Várbárba cherryztünk, kocsikáztunk és elvittek a Vk-ba ahol még egy kis pezsgő, és rosé is elfogyott. Kocsival mentünk Vol.1-be végül buliba is, ami szerintem egész jó volt, én nagyon jól éreztem magam, és végre kicsit táncolhattam Vele is. Fáradtak voltunk így indultunk haza, otthon pedig annyira meglepő dolog ért.
Kicsit nehezen bírom, hogy nincs mellettem, és nagyon könnyen magamra vettem, hogy közölte nem tudja mikor jön haza újra, és azt sem hogy mi lesz ha felajánlják az 1 éves szerződést. Sírva fakadtam, és csak azon járt a fejem hogy mi lesz így. Annyira aranyos volt, elmagyarázta miért fogadná el, és olyan dolgokat mondott amiket még álmomban sem gondoltam volna. Nagyon jól esett, és annyira jó érzés tudni, hogy Ő is legalább annyira szeret, mint én Őt! Megértettem a dolgokat, és remélem minden jól fog alakulni és mind a kettőknek jó lesz! A nyarat mindenféleképpen szeretnénk együtt tölteni és ez egy kicsit nyugtat, de hogy utána mi lesz bele sem merek gondolni....
Mindenesetre, akkora meglepetést okozott nekem, nagyon jó volt újra látni és érezni újra, nagyon szeretem! Feltöltöttük egymást egy kis időre és remélem minél hamarabb jön haza megint :))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése