2013. január 31., csütörtök

"Szép" idő

Gyorsan elrepültek ezek a hétköznapok! Holnap nincs sulink így hosszú hétvégét élvezhetek, de sajnos egyedül, pedig nem erre számítottam , egyáltalán nem :( Tegnap este már mondta a Márk hogy valószínűleg maradnak, de még nem fix. Ma viszont aláírták a papírokat, így még 4 hétre marad. Se a szülinapját nem tudtuk együtt ünnepelni, most pedig a valentin napot is egyedül kell töltenem. Ha erre gondolok, könnybe lábadnak a szemeim, pedig nem szeretném. Mindent bepótolunk utána, megígérte, de akkor is nagyon rossz!

Hétfői nap szokásosan gyorsan eltelt, pihentem egész délután és álmodoztam, gondolkoztam mindenen. Este vártam a szerelemre Shreket néztem, és megint délutános ezért hajnali 1-kor tudtunk csak beszélni.
Kedden, a szerencsére bíztam magam és nem is feleltem töri tételekből. Egy szót sem olvastam el belőle... Ismét pihiztem, de este nem bírtam fent maradni és a Bad Boys végére el is aludtam.

halF
Szerdai nap sem volt túl nehéz, voltunk fogorvosnál és gyönyörűek a fogaim azt mondták. Spar fele mentünk vissza a suliba és olyan fánkjaik vannak, hogy úristen! Vettünk 2-félét és hú, nagyon finom volt, mindenkinek ajánlom, engem levett a lábamról :) Nagyon szép időnk volt, és már alig vártam a suli végét. Elmentem a gyógyszertárba, aztán nagy kerülővel sétáltam haza. Jó volt magamba szívni végre a nap sugarait. Ahogy hazaértem megbeszéltük a Tibivel, hogy leslattyogunk Várbárba. Lesétáltunk, tipp mixeltek, persze én nem akartam bele folyni, mert csak szerencsétlenséget hoztam volna rájuk. Tovább sétálgattunk és rengeteg dologról beszélgettünk, jó volt valakivel végre olyan őszintén beszélni bármiről is. Beültünk a Pelikánba ittam egy meleg teát, majd mentünk tovább és már a lábunkat is legyalogoltuk, majd hazahozott. Jó érzés volt nem itthon ülni és semmit tenni, és meglepően nagyon sok dologban hasonlítunk, ezért nagyon jól megértettük egymást. Rég társalogtam ilyen kellemeset. :)
Este vártam a Márkra és még mindig semmi hírt nem tudott hozni, és nagyon aranyos volt. Annyira jó érzés hogy ennyire jól kezelünk bármilyen dolgot. Kicsi féltékenység, de szerelem a javából! :)Csütörtök van és ma 9 órám lett volna, de ellógtam az utolsó kettő matekról, mert ilyen időben képtelen voltam bent maradni 4-ig. Ma megkaptuk a tablóképeket, persze borzalmas lett, nem tudom mi lesz, így is cirkusz van mert olyan csináltak amit nem is kellett volna. Új képeket szeretnék, nagyon nem tetszenek! :(

Buksi :)
Elvittem, hosszú idő után végre a Buksimat sétáltatni, aztán eszembe jutott hogy megígértem a Péternek, hogy megmutatom neki a drágámat és gyorsan össze is futottunk. Lementünk a partra és nagyon élvezte hogy végre szaladgálhat, mi meg közbe jót beszélgettünk. Visszafele összefutottunk az ismerőseivel ahol egy Brian nevű kis yorkival nagyon összehaverkodtunk. Annyira édesek voltak, kb az egész kiskutya akkora volt mint a Buksi feje. Sokat nevettünk rajtuk, aztán elindultunk haza mert már eléggé elkezdett sötétedni. Ma is nagyon jó volt hogy nem kellett itthon töltenem a délutánt! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése