2013. február 21., csütörtök

Csak úgy repülnek a napok

Egy gyors bejegyzés a hétről!
Hétfőn dolgoztam suli után ami egész gyorsan eltelt, majd rohantam haza hogy még beszélhessek a Márkkal :)
Kedden 2 dolgozat is várt rám amire egy mukkot sem tanultam. Szerencsére az egyiknél puska biztosan megírtam 3-asra, de a fogalmazásnál befuccsoltam... a legrosszabb témát kaptam! József Attila kései költészete, amit nem tudok, mert nem is akartam figyelni az órán. Sajnos a halál témáról, amióta a dédi meghalt nem tudok beszélni, nagyon nem jött jól, így meg sem erőltettem magam inkább beadtam. Végre a kedd délutánom szabad volt és pihentem egy nagyot

Szerdán a padban sajnos egyedül kellett átvészelnem a napot, de próbáltunk ruhát a lányokkal, ami nekem nagyon nem tetszik ezzel a rózsaszín szalaggal... Estefele még külön matekon is voltam, ahol nem oszthattam meg a tudásom, mert minden második szavamba beleszólt! Kicsit idegesített de az óra végére inkább ráhagytam had magyarázza. Este beszéltem megint a Márkkal mint mindennap, és olyan aranyos dolgokat mondott.
MA meg nagyon kell szurkolni hogy lakást találjanak!!!! Kicsi énem várja haza és rossz, de boldog lennék ha összejönne mert tényleg nagyon szeretnék! :)

Már is csütörtök van és a mai nap nagyon szerencsésen telt eddig!
Reggel a fősulira mentünk kiállításra, persze 1 fok van és Fanni biciklizik! A pláne hogy ott vettem észre hogy otthon hagytam a telefonom. 5 percet voltunk bent kb és mentünk is. Igazán megérte! Gyorsan hazatekertem, aztán a suliba. Már melegem volt, és kiköptem a tüdőm is. A 4. órában tesi helyett a szombati vadászbálra gyakoroltuk a táncot, amit már nagyon várok, mert kapunk finom vacsorát és addig maradhatunk ameddig csak akarunk. Az utolsó két óráról meg elengedtek, ha úgy nézzük 2 órám volt összesen. De sajnos még 8-9 is van úgyhogy mehetek vissza :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése