2013. január 7., hétfő

Smile

A mai napom egész gyorsan eltelt. Este későn feküdtem ehhez képest egész gyorsan kipattantam az ágyból. Az iskolában szerencsém volt és egész jó kedvem is lett, mert emelt matekból végre jól állok és imádom az osztálytársaimat :) Persze megint téma volt a szalagavatóra a bevonulós zene, amiben nem tudunk kompromisszumot kötni. Igazából én sem tudom mi lenne a tökéletes, de hagyjatok az ilyen pörgős rapekkel. Legyetek szívesek! Holnap még a tablót is meg kellene beszélni, mert még fingunk nincs milyet szeretnénk.
Tesi óra helyett a szalagavatós táncunkat gyakoroltuk, ami nagyon felidegesít mert senki nem tudja a koreográfiát, ráadásul sosincs ott az egész csapat és már csak 2 és fél hét van hátra. A szalagavatós ruhám a héten, vagy a jövőhéten lesz kész. Már nagyon várom, de nem lesz publikus a megfelelő napig, hisz senkinek sem mondtam el pontosan milyen lesz :)
Visszatérve a hétfőre, táncolás után hazabattyogtam. Útközben belebotlottam a Dominikába is, mindig 100 wattos mosolyt csal az arcomra!!
Így mosolyogtam egész nap!:) 
Voltam külön matekon is amihez semmi kedvem nem volt, tornázni is szerettem volna de valami baja lett a gépnek és elszenvedtem vele az időt, de majd holnap most már feltétlen kell! Hazasétáltam és anya sajtos rudacskával várt itthon (nyamnyam). 

Valahogy még fent kell tartanom magam, mert a Márk csak fél 1 körül jön és végre beszélhetünk!
Annyira hiányzik minden kis apró dolog vele, meg úgy az egész szerelmem. Már nagyon várom hogy végre újra láthassam és megölelhessem. Nehéz ez így, a Rolival egy szobában van és még  skype-olni sem tudunk rendesen, így nem olyan mint kettesben :( De hát ilyenek a férfiak! Mindenesetre egyenlőre a jövőhetet várom mert délelőttös lesz és így nem kell fél 1-ig minden este fent maradnom.

Holnap reggel vérvételre is megyek és remélem nem lesz semmi probléma! Hogy fogok én felkelni?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése