2013. január 21., hétfő

Gödör, fekvős vasárnap, fáradt hétfő

Szombaton Miki és Márió szülinap-névnapoztunk a Gödörben!
A Bettinám jött 7 órakor és kisétáltam hozzá a buszmegállóba. Hazasétáltunk, aztán készülődtünk, beszélgettünk és bevittek kocsival vissza a városba, mert megérkezett a Kriszti és a Betti! Hoztak pezsgőt és úgy gondoltuk nekünk jobban esne mint a fiúknak így megittuk miközben Bébére vártunk. Összefutottunk a Giziékkel is így már jól meggyarapodott a lányok létszáma, aminek én csak örültem!:) Éjjel nappali, megittunk még egy pezsgőt örömünkre, és irány Gödör.
Felköszöntöttük a fiúkat és elkezdtünk rosézni, persze egyből kancsóbol. Egy-két kancsó után már egész jó volt a hangulat, énekeltünk és táncoltunk is, jól éreztem magam. Persze mindig jön egy DE.... éjféltől egészen 4 óráig úgy szúrt a tüdőm mint a fene. Levegőztem, kihúztak, próbáltam tovább inni, de semmi nem volt jó. Hazajöttem volna már, de a Bettit nem akartam ott hagyni. Nem bánom hogy nem tettem, mert így jókat beszélgettem mindenkivel.

Királylányok :)
Bettina
Imádom a lányokat! Annyit röhögtünk, és az est beszólása még mindig "Hol lakik Afgániában?!":D Persze mindenki pátyolgatott mindenkit, sajnos ez az átka a Gödörnek: Sosincs józan ember!
Hazafele esett az eső, de valószínűleg ónos eső és állandóan elakartunk esni, nagyon csúszott a vizes jég. Jókat nevettünk egymáson. Pizzáztunk egyet a szokásos helyen, és úgy ettem ahogyan Ő szokta, jó chilisen.:)

pyjamas all day

Velem aludt a Bettina, de délelőtt már el is ment. Az egész vasárnapot
az ágyamban töltöttem és regenerálódtam. Pihentem, beszéltem a szerelmemmel, és végre tudunk egy kicsit rendesen skypeolni. Olyan jó volt látni! :)
Aludtam a délután és este így későn feküdtem le.




Hétfő reggel=nehéz kelés! Az első két órán hulla voltam, a másodikat végig aludtam, és csak 3 órám volt igazából mert a negyedikben táncoltunk és ellógtuk az óra végét. Elmentünk a rossmannba, aztán pedig varrónőhöz. Sajnos még nem volt kész a ruhám, de holnap mehetek érte. Juhuuu!  Holnap izgalmas napunk lesz mert tablófotózás is lesz, nagyon remélem hogy jók lesznek a képek!
Anyával ma sütöttünk püspök kenyeret kicsit anyalánya féle átformálásban. Nem volt mindenből annyi alapanyagunk így kicsit megspékeltük egy kis rummal, és a fele kakaós, elég finom lett. Régen minden héten csinált anya, és mindig vittük szorgosan az iskolába. Holnap is így fogok tenni! :)

U.i.: Hiányzik!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése