2013. január 24., csütörtök

Izgalmas hét

Minden nap volt valami teendőm! Sürgő-forgó egy hét volt, de megérte hiszen holnap: Szalagavató!!!! :)))
Hétfőn 3 órám volt, 4.-ben pedig táncpróbánk volt. Egész délután pihiztem és tételeket tanultam. Külön matekon is voltam és siettem haza.
Kedden tételekből írtunk is, hát nem lett valami csudijó, de nembaj. Suli után rohantam haza készülődni, smink hajmosás és anyáék visszavittek a fényképészhez. Tablófotózás, persze 1 órás csúszás volt, addig találkoztam Bettivel is. A képek szörnyűek lettek és fél perc alatt kellett választani, csináltattam még de hát az sem tetszett de azért választottam nagy nehezen kettőt. Fél 7-re haza is értem, hu. Nagyon korán lefeküdtem mert elfáradtam.
Szerdán első óra után mentünk a táncos ruhákat próbálni, elég sokáig ott voltunk az Anitánál. Nagyon szépek leszünk. :) Visszabattyogtunk a suliba, pár órát végig ültünk, rohantam a Zitához és megcsinálta a körmömet. 
A körmöm ilyen lett, és imádom! Kis egyszerű, és arany ami megy a ruhámhoz.:)
Jött a Betti is és vettük harisnyát, meg ettünk finom pogácsát majd ment el busszal én pedig haza.

Ma pedig reggel kelés, iskola, próbáltunk az osztályteremben, mivel a csarnokban nem próbálhatunk. Egészen jól megoldottuk. Elmentem ebédelni majd varrónőhöz és kész a ruhám!!!!! Imádom! :) A lányok azt mondták olyan vagyok benne mint egy disney-hercegnő. Eléggé egyedi lett, várom hogy ki-mit fog hozzá szólni.

Holnap a nagy nap, kicsit izgulok, de tudom hogy minden rendben lesz, és jól fog elsülni. Egész nap nem fogok semmit enni hogy a vacsora belém férjen, és sokat iszunk, aztán pedig pubban ünnepeljük tovább a szalagunkat :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése