2013. január 19., szombat

Egyszer fent, egyszer lent...

Tegnap este elkészülődtem és a hidegre való tekintettel a kedvenc meleg pulcsimat húztam fel. 9 óra körül kibattyogtam a  kálváriához és kocsival mentünk a Tibihez. Elkezdtünk iszogatni és aztán jó sok üveg alkohol elfogyott a végére. Pezsgőztem és tequila bummoztam(spriettal) a többiek meg csak nyelték a tequilát magukba, csak pislogtam is. 2 körül elindultunk pub felé és minden le volt fagyva és szét csúszkáltuk magunkat. Persze ügyesen akkorát estem amikor taglaltuk hogy melyik testrész lehet a legkeményebb és arra jutottunk, hogy a térd. Okosan meg is akartam róla győződni egy térdeléssel de ahogy felemeltem a lábam akkora hátast dobtam, jól beütöttem a fejemet is, aztán nem tudtam hogy reagálni és kitört belőlem a nevetés. Nem is én lennék szerintem :)
Addig-addig győzködtek míg én is bementem pubba, először tök jól elvoltam, táncikáltam, nevettünk de egyszer csak rám tört hogy mennyire rossz hogy nincs velem. Annyira rossz kedvű lettem, hogy inkább elmentem haza mert nem volt kedvem senkihez és semmihez sem.
Friday night


Nagyon jót aludtam, de anya korán felkeltett mert segíteni kellett. Mondanom sem kell hogy semmi erőm nem volt, egész nap fetrengtem volna. Kitakarítottuk a házat, és finom ebédet főztünk, bablevest meg palacsintát amit én csináltam. Nagyon finomra sikerült, és felhasználtam a Márk anyukájától szerzett kis praktikát hogy a tésztájába egy kanál tejfölt kell rakni, és nem volt itthon olaj így zsíron csináltam. Ezentúl csak zsíron fogok palacsintát sütni!!!! Nem volt gond hogy odaégne vagy túl olajos lesz a tészta.


A kedvem még mindig nem túl jó, és nem tudom mit csináljak, annyira rossz hogy nem tudom mikor látom megint és mikor puszilhatom meg, vagy mikor érhetek hozzá. Simizni szeretném, amit imád és szeretgetni és kedveskedni neki  mindenfélével! Szép dolgokat akarok neki mondani és tervezgetni mindenfélét. Szeretnék sétálni a hóban és csatázni, jókat nevetni aztán egy forró fürdőt venni és összebújni a meleg szobában. Nagyon szeretném ha hazajönne most már és, hogy soha többet ne menjen el!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése