2014. január 27., hétfő

Home, Sweet Home

Nem sikerül betartani a szilveszteri fogadalmamat a bloggal kapcsolatban, de próbálkozom. Köszönhető kicsit a kevés szabadidőnek és egyedüllétnek hisz mindig van valami szerencsére.
Január 19-én hazasodort a szél minket. Már nagyon vártam hogy itthon legyek kicsit a családdal, de túl jó és pillanatnyilag nem is szeretnék még visszamenni.
Hazafele már az új kis autóval jöttünk, és gyorsan haza is értünk az idő is csak úgy repült. Anya finom főztje várt itthon és sok sok szeretet.
Első nap már reggel a rendőrségen kezdtem, nagyon eltalálták az időpontot. Gyorsan végeztem is, átszaladtam a Türrbe, mintha el sem mentem volna onnan, csak az arcok voltak újak. Beköszöntem Petrának és jól megölelgettem. Délre várt Teodóra, és elkészült a második tetoválásom is. :)
Kedden reggel utaztam Pestre hugiékkal és 2 napot ott is töltöttem. Marciztam és rengeteget játszottam Majával. Velem aludt és reggel is az ő kis puszijára ébredhettem. :) Pizsipartyt tartottunk, rengeteget bohóckodtunk és Zsófi ismét csudifinomakat főzött.
Csütörtökön Betti anyukájánál kezdtem, megcsinálta szépre a körmeim, aztán Bettivel töltöttem a délelőtt többi részét. Márkkal Tomatoban ebédeltünk és rohantam is haza anyához. Csajos délutánt tartottunk, vásároltunk, rengeteget beszélgettünk és pár új szerzeménnyel gazdagodtunk. Sikerült anyát is rábeszélnem 2 pár cipőre, amit azóta is minden nap megköszön. Nagyon jó volt végre együtt lenni :) Nagyon szeretem az anyukám!!!!
A táskát anyutól kaptam karácsonyra, a pólót imádom, hisz laza és hosszú ujjú, amiből nagy hiányom van. A kis ruhát Márk szülinapjára vettem, szerencsére neki is annyira bejött mint nekem.
Sajnos már nem találok olyan jó ruhákat a turiban mint régen, de meglepetésemre egy Converse cipővel gazdagodtam, ami méretben tökéletes és nagyon jó állapotban van. Képtelen voltam otthagyni! A csizmára anya beszélt rá, szerencse hogy megvettem hisz nem hoztam haza olyat amit a hóban felhúzhattam volna. Életmentő volt!

Már el is jött a péntek és a szerelmem 23 éves lett. Én voltam az első aki felköszöntötte és jól megszeretgette. Délelőtt megvettük a party hozzávalóit és össze vissza rohangáltunk. Jól megérdemelt pihenés kép Koronában ebédeltünk, amit délutáni szieszta követett. Lenyírtam a haját és már otthon készültem a szalagavatóra. Erikem eljött értem és kicsit együtt töltöttünk pár órát, nagyon hiányzott már.
Eközben ránk szakadt a hó is, vagy 20 centi. Már aggódtam, hisz tudtam így páran nem fognak tudni eljönni a szülinapi bulira. Így is lett hiszen egyik barátnőm sem tudott ott lenni. 8kor már Csitoban kezdtünk, díszítettem és előkészítettünk mindent. Nagyon jóra sikeredett a buli. Volt beerpong, nevetés, ivászat, zenecucc és minden ami jó. Még tűzijátékot is hoztunk, ami nagyon viccesre sikeredett. :) 10/10-es este!
A hétvégénk gyorsan de nagyon jól telt. A szombat inkább pihenéssel és egy kis hólapátolással. Gergővel és Martinnal hóembert építettünk, és végre játszhattam az egyetlen kutyuskámmal is. Vasárnap halászlével várt a Papa, Mama pedig finom fánkkal. Teli pocakkal tértünk haza, este pedig jól kiszánkóztuk magunkat! :)

 
 
Imádtam az itthonlétet!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése