2013. június 4., kedd

Érettségi eredmények

Amikor az érettségit írtam nem izgultam annyira mint ma amikor a 311-es terem előtt ültem, hogy megtudjam az írásbeli érettségi eredményeim. Bementem és 4 borítékot kaptam a padra magam elé. Az első amit kibontottam az angol volt. Kicsit elkeseredve mennyire rossz lett, de igazából ilyenre is számítottam, mert nem nagyon megy. A második boríték a történelem volt. Hu hát amikor végiglapoztam, nagyon sok pontot buktam féltem is megnézni a legutolsó oldalon az összpontszámot. Az esszékben nem értek egyet a pontozással, de hát nem tehetek semmit. Elég borzalmasan sikerült. A következő a matematika volt amiért nagyon nagyon csalódott vagyok. Tudtam hogy az 5-ös nem lesz meg, de reménykedtem hogy határon leszek, de nem :(  A magyar maradt utoljára, a szövegértésben is volt 1-2 feladat aminek a javításával nem értek egyet, mert akkor is én úgy értelmeztem a feladatot és a szövegből írtam ki, de az a javítókulcs szerint nem jó, így  nagyon sok pontot elvesztettem. Műelemzést választottam ami ahhoz képest hogy azt hittem butaságokat írtam , nagyon jól sikerült szerintem. Kicsit a magyar és a matek miatt csalódott vagyok, de már nem nagyon tudok rajta változtatni. Ha mindenből hibátlanra szóbeliznék tudnék mindegyikből 1 jegyet javítani még töriből is, de ezt lehetetlennek tartom, hogy mindegyik ilyen jó legyen. Kezdek kicsit félni. Azért így sem olyan rossz, de lehetett volna jobb is.
Angol: 117/58 (49%)
Történelem: 90/36 (40%)
Matematika: 100/71
Magyar: 100/70
Ott középen díszítjük az iskola falát :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése