2013. március 26., kedd

Márk :)



Nem is tudom hogy hol kezdjem.... csak mosolygok ha a múlt hétre gondolok!!!! :)))

Pénteken este Martinnal Városkapu, és este vártuk haza a fiúkat, de semmi... fél 9kor hívott hogy 11 órája az M1-esen  állnak és még meg se mozdultak!!! Erre már nem is mondok semmit inkább. Nemsokára szerencsére eltudtak indulni, és fél 2-kor egyszer csak megláttam a nagy fehér kocsit, leszaladtunk és a nyakába ugrottam ahogy kiszállt az autóból. Még most is bekönnyezek ha eszembe jut a pillanat hogy 6 hét után végre átölelhettem. :) 
Jól megszeretgettük egymást, és csak néztünk egymás szemébe. Annyira elmondhatatlan érzések ezek, nem tudom annyira szavakba foglalni, ezeket tényleg csak nagybetűsen ÉREZNI lehet!
Este Sükösdre mentünk, ahol már útközben ahogy a kocsiba beszálltam, kitört a cipőm sarka, amit persze csak ott vettem észre. Mákomra Bettim odaadta a kis bakancsát és így nyugodtan végig táncolhattam Sfb-t. Nagyon jó buli volt és a zenéről már nem is beszélek, egyszerűen imádom.
Végre hozzábújhattam, Ő meg hozzám aztán így aludtunk egész este meg se moccanva.
Vasárnap Vaskútra mentünk halászlevet enni, ami isteni volt, délután pedig óriásit pihentünk. Annyira gyorsan teltek a napok, és annyira csodás volt, végre igazán boldognak éreztem magam. A hétfő, kedd csak úgy elrepült...de minden reggel elvitt suliba és együtt reggeliztünk.

Szerdán kihagytam az iskolát, megjártuk a piacot, és a várost. Gazdagodtam egy új kis cipővel és egy nagyon szép napszemüveget kaptam tőle :))) Gyönyörű napsütéses időnk volt, így adta alkalom csináltunk pár képet is a vonatállomáson. 

 





Pepitában ebédeltünk és mehettem délután dolgozni, még sose vártam ennyire hogy vége legyen a melónak! Kint várt az ajtó előtt és mentünk is haza. Már szerda este is volt és csak úgy repültek a napok :(
Csütörtökön nagyon hosszú iskola volt, de úgy terveztük hogy megyünk wellnesbe de aztán átraktuk másnapra. Így elmentünk forró csokizni a Daniel's-be, a szokásos kis helyünkre behelyezkedtünk és csak néztük a naplementét. Kicsit pityeregtem is, de jól megszeretett és ez megnyugtatott nagyon. Pénteken suli után mentünk wellnesbe és nagyon jó volt kiáztatni magunkat, és szó szerint egymás nyakán lógni. Ezután Pub, ahol pizzáztunk számomra egy jót mert nekem nagyon ízlett, neki pedig nem, hihi :) Pihiztünk egy kicsit még, és este pedig Városkapu, a szokásos rosé. Nagyon fáradtak voltunk így hamar hazamentünk és végre nálunk aludtunk egy iszonyatosan jót. Kár hogy reggel dolgoznom kellett menni, de gyorsan eltelt szerencsére és meg is leptem egy kis aprósággal. Sajnos nem tudtam megvenni még a Valentin napi ajándékát, majd csak következő hónapban, legalábbis nagyon remélem. Így egy kis zacsiba beleraktam a kedvenc kis édességeit, rágcsálnivalóit és persze az energiaital sem maradhatott ki. Remélem azért örült neki.
Délután gyorsan elment, és estefele pedig Az öt legendát néztük amit az új kedvenc mesém!!! Annyira szépen meg lett csinálva és a történet is nagyon egyedi. Én vagyok a fogtündér kis tündérei, mert pont olyan cuki vagyok, a Márk szerint, ő pedig olyan mint Dér Jankó, őriz engem, és a szívében a móka és a kacagás van :)

Este Vk, aztán pedig Dia-Dorkával és a fiúkkal elmentünk, rozéztunk, és mentünk volna Vol1-be de inkább az otthont választottuk mert ez volt az utolsó esténk együtt. Nagyon szorosan összebújtunk és sokáig aludtunk végre először. Vasárnap és 17 hónapja együtt, viszont az utolsó napja itthon. Átmentünk hozzájuk és segítettem bepakolni a bőröndjébe, összebújtunk és jól kisírtam magam. Délután elköszöntünk egymástól és felszállt a buszra és elgurult. :( Idén a legcsodálatosabb hetem volt!! Már most nagyon hiányzik, és alig várom hogy újra láthassam. Elvileg május 4-re hazajön, hisz akkor lesz a ballagásom, és megígérte hogy azon itthon lesz ha törik ha szakad ha már a szalagavatón nem tudott ott lenni.
Mindenkinek azt kívánom találja meg azt az embert, aki mellett önmaga lehet, mindig boldog, nem veszekszik  és jól érzi magát vele. Én már megtaláltam! A legértékesebb dolog az életemben, remélem mindig ilyen marad és mellettem lesz. Nagyon szeretlek!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése