2013. február 28., csütörtök

Sorozatfüggőség

A hétre betegszabit vettem ki, kisebb megfázás és valami vírusos nyavaja miatt, na de persze legfőképpen az "iskolaundor" játszott szerepet. :)
Mivel az ágyban töltöm a napokat, letöltöttem egy sorozatot Happy Endings címmel, amit már a comedy-n kiszemeltem magamnak. Szívembe is lopta magát azonnal tegnap kivégeztem az 1. évadot, ma már a 2. évad felénél vagyok, ami persze 2-szer annyi részből is áll. Kicsit vissza kellett vennem, mert így túl gyorsan végzek vele és megint várhatok majd az új évadokra, mint általában. Egyszerű, poénos, imádom a karaktereket benne, és Alexszel teljesen tudok azonosulni, ami nagyon bejön. Csak ajánlani tudom a nyugis hétköznapokra.

Már fél éve kezdtem nézni a Pretty Little Liars-t ami örök kedvenc lesz, de komolyan ilyen jó sorozatot nem nagyon láttam még. Ez már egy sokkal komolyabb pozícióba sorolható sorozat, ami komolyan néha megrémiszt és képes vagyok utána nem tudni aludni mert komolyan félek. Kicsit viccesnek hangzik de tényleg így van. Persze az első 2 évadot itt is seperc alatt kivégeztem, úgy hogy 45 percesek a részek, ráadásul 23 részes egy évad. Minden résznél újabb és újabb izgalmak lépnek fel, mindig egy kis titok tárul a célközönség elé, ami annyira izgalmassá teszi az egészet! Most a 3. évadot nézem, minden kedden jelenik meg az új rész így ncoreon csak szerdától elérhető. Pillanatnyilag annyira kiakadtam a legutóbbi résztől, a frász jött rám és annyira várom a következő részt!
Őszintén képtelen vagyok elhinni hogy meghal benne Toby, amit 100%-ra veszek hogy nem is ő volt az, de nem tudom mi lesz és ez megőrjít. Spencerről ne is beszéljünk, annyira jól játssza a mostani szerepeit hogy úristen.


Freak out



Nem utolsóként ki nem tudnám hagyni az öreg Nick Millert sem, imádom a fazont, és Zooey pedig remélem a való életben is ilyen! A New Girl is nagy kedvenccé vált az életszerű, vicces részeivel. Most a 2. évad megy már amit nyomon követek azonnal. Hasonló, mint a Happy Endings, pár szereplő mind a kettőben még fel is bukkan, de nem ugyanaz a kettő. Imádom a poénjaikat és hogy ez az a sorozat ami bármikor jókedvre tud deríteni. :)

Úgy érzem kicsit túlzásba viszem a sorozatokat és teljesen függővé válok!! De akkor is imádom őket, sorry! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése