2013. január 11., péntek

Végre hétvége

Nem is tudom hol kezdjem...
Csütörtök:
Nagyon nehezen keltem mert késő estéig fent voltam ráadásul pont rosszkor aludtam el és így nem tudtam beszélni a Márkkal :( Nagyon mérges voltam!
Iskolában remekeltem, történelemből feleltem és megkaptam a 4-est! Angolból is feleltem és tök jól ment, nagyon jó érzés volt hogy tudtam beszélgetni. Magyarból még egy kiselőadást is lenyomtam és remekül sikerült. Emelt matekon már alig bírtam nyitva tartani a szemeim, de túlesve a holtponton óra előtt 10 perccel már egészen felébredtem.
Hazasétáltam, és átadtam a cipellőm is végre amit sikerült eladnom. Pihiztem egyet hogy fent tudjak maradni, és beszélhessek vele!!! Annyira aranyos volt, imádom Őt!
Péntek:
Persze megint nehezen keltem, de az iskola nem volt vészes és táncunk is volt ami egészen jól alakul már. Elmentem a varrónőhöz, de még nincs kész a ruhám, pedig már úgy izgulok miatta. Összefutottam a Lucával és olyan jót beszélgettünk, nagyon szeretem a kis bolondot :)
Bettinával estefele elmentünk a pelikánba forralt borozni és pletykáltunk minden féléről. Nagyon örülök, hogy  Ő itt van nekem, és mindig számíthatok rá!!!
Hazahoztak a Lalival és bedőltem az ágyba és The Voice-t nézek most, és hajrá Olivér!!!! :)

Egész hétvégére pihenést és agykikapcsolást tervezek, hogy jövőhétre tip-top legyek. A Márk is már délelőttös lesz és nem kell hajnalig csiripelnem végre. :)
Nagyon nehezen viselem hogy nincs itt velem és még ráadásul nem tudtunk beszélni még skype-on sem, nem hallom a hangját és nem látom. Annyira várom a január végét!!! Mindig itt van a pillanat a szemem előtt ahogy 5 hét után hajnalban beoson a szobába és szép lassan indul hogy hozzámbújjon én pedig kiugrom az ágyból egyből a nyakába. Életem egyik legszebb pillanata! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése