2013. január 13., vasárnap

Finomságok

 Későn feküdtem le már megint, és reggel korán keltett anya. Játszottunk a Martinkámmal, és receptet kerestem. Kínait csináltunk anyával meg a Gergővel. Nagyon nagyon finom lett!!
Kínai sült tészta, szezámmagos csirkemellel. Isteni, pedig nem vagyok oda a kínaiért. Csak ajánlani tudom :)

A sülttésztát és a mézes-mázas mártást eszerint csináltuk:
http://www.mindmegette.hu/kinai-teszta-szezammagos-csirkevel.recept

A sima bundát pedig ez szerint:
http://www.nosalty.hu/recept/csirkemell-bundaban-mezes-martassal


Ez pedig a süti amit anya talált még valamikor, nagyon egyszerű, gyors és iszonyat finom. Megosztom a receptet is, sajnos nem találtam már meg neten így leírom :)

Kakaós süti
1 bögre liszt
1 bögre cukor
fél bögre kakaó, de lehet dió és mák is
1 bögre tej
1 tojás
1 cs sütőpor
1 cs vaníliás cukor
Összekeverjük (jó folyós lesz), majd kivajazott, lisztezett tepsiben 180°-on 20 percig sütjük. Ajánlom hogy rá kell nézegetni szúráspróbára mert megéghet kicsit.
(Én személy szerint szoktam a tetejére meggyet rakni (10 perc sülés után, hogy ne menjen az aljára) és nagyon feldobja az ízét, de lekvárral is jó lehet:)

Sajnos ma sem tudtunk skypeon beszélni a Márkkal mert még mindig nem elég jó a netük és mindenki az ő szobájukban van, így aztán úgyse tudnánk normálisan beszélni. De holnap végre szabadnapos lesz. Annyira rossz, de annyira édes dolgokat mondott. El sem hiszem hogy ilyen aranyos tud lenni, pedig nehezen rakják általában félre a férfi büszkeségüket, de Ő megteszi, és tényleg kimutatja az érzelmeit. Ez a világ legcsodálatosabb dolga és érzése. Nagyon különleges személy számomra. :)
Délután mint egy kis óvodás szundítottam egy nagyot, és rettentően jól esett.
Estefele megláttam egy albumot a facebookon melyben, kutyusok gazdit keresnek,  és teljesen beleszerettem egy 5 hónapos dobermannba. Gyönyörű! Anya is megnézte őket, de ő a másik kutyusunkhoz híven Labradort szeretne, amit azért én sem ellenzek. Elkezdtem nézelődni és találtam gyönyörűeket. Igazság szerint feketét szeretnék, mert a Buksi zsemle színű, de nehéz találni a környéken ráadásul jó áron, szépet. Egyenlőre még nézelődök, és hátha megtudjuk fűzni anyát egy kicsikére. Nagyon szeretnék a Buksi mellé egy kutyust hogy ne unatkozzon és hogy mi is újra kutyusozhassunk. :)
Buksi szívem. Imádom hogy mindig bújik :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése