2013. augusztus 20., kedd

Push, push and live

Még mindig nincs semmi újdonság a munkával kapcsolatban, így itthon rovom a napjaimat (még mindig).
Jó hír pedig hogy szeptember elején, ha addig nem hívnak, hazamegyünk egy kicsit. Várom, hisz új kis csöppség érkezik a családba, Marcika aki szeptember elején fog születni. Mindennél jobban szeretnék ott lenni hogy "megismerhessem". :)

A napjaim többségét a gép közelében töltöm, így rákaptam erősen a tumblr-re és a Pinterestet is kihasználom, de ezt inkább saját képek céljából. Belevágtam a Photoshop rejtelmeibe újra, reméljük hosszabb ideig .
A blog is új külsőt kapott végre a twitteremmel együtt amit "közzé osztottam a világnak", azaz nem titkos ezentúl.

 
Már régebben hallottam a Cardio ABS-ről és a napokban rá is kerestem, letöltöttem, de elég durvának tűnik a dolog, bár biztos hatásos. A videó végén egy bemutató volt a Hip Hop ABS-ről. Azonnal beleszerettem. Ma próbáltam ki és ez az első olyan cardio és edzés amit tényleg szívesen csinálok és sokkal jobb kedvre derít. Mókás az egész, de nagyon fontos hogy tényleg jól csináld mert különben nem sokat ér. Mellesleg a csávó, Shaun T baromi helyes, igaz hogy a fiúkat szereti, de kellemes látvány :) A csomagban amit letöltöttem szerencsére van hozzá rendes útmutató hogyan is kell, ez tényleg fontos dolog. Fél órás, húsz percesek a blokkok de nem kínlódtam közbe, meg sem kellett álljak és tényleg jól esett. Van külön zsírégető, feszesítő és egy 6 perces rövid blokk is. Még csak a zsírégetőset próbáltam. Aki nem akar küszködni a felülésekkel, próbálja ki!!! :)
xx Fanka              

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése