2013. január 17., csütörtök

Egyveleg

Hol volt hol nem volt, már el is telt jó sok nap ráadásul jó gyorsan.
Hétfőn az új órarend szerint 4 órám volt és lesz is még pár hónapig. Táncos megbeszélés volt és már izgulok mert 1 hét múlva szalagavató.
Kedden elmentem doktornénihez mert begyulladt a szemem és megijedtem hogy nem fog elmúlni, de szerencsére már szép. Az igazolást kihasználva pár órát ellógtam, és itthon pihiztem. A Márk jó és rossz hírrel is szolgált amire még visszatérek.
Szerdán a suliban voltam jó sokáig mert még tánc is volt, és matekból olyan dogát írtunk hogy majdnem lecsücsültem a földre tőle. Hát valamilyen csak lesz majd.
Ma pedig, csütörtökön 9 órám volt, de volt egy lyukasom, amikor elmentem varrónőhöz és istenem, gyönyörű lesz a ruhám. Annyira izgultam hogy nem lesz olyan, de tökéletes és hétfőn mehetek is érte!! :)))
Ma kikaptuk a félévit is és annyira meglepődtem amikor a 4 egészes átlagok felett mondta ki a nevem, hogy hirtelen nem is tudtam hogyan reagáljak. Benne lettem az osztály 5 legjobb tanulója között. Büszke vagyok magamra, még így is hogy 4,1 lett az összátlagom, az érettségi tantárgyakból pedig 3,8, ami szerintem nem olyan rossz! Igyekszem év végére felhozni 4 egészre(hajrá!). Nagyon feldobta ez a dolog a napomat, na meg a szalagavatós ruha. Már csak 1 hét!

Jó-rossz hír!?
Visszatérek a jó-rossz hírre! Szerencsére nem marad egy évre kint Németországban, csak még lehet hogy februárban. Nagyon megkönnyebbültem, de szomorú vagyok hogy még 6 hétig kint lesz és nem láthatom, aj bele sem merek gondolni. Még csak 2 hete van kint és már most nagyon rossz, el sem akarom képzelni még azt a sok időt. Senkinek nem kívánom hogy ilyen helyzetben legyen. Nagyon rossz érzés amikor nem lehetsz azzal akivel szeretitek egymást!
Beszélgettünk a jó részéről is hogy hazajön és majd együtt lehetünk, és véglegesen eldőlt hogy szeptembertől Pestre költözöm. Reménykedem a költözünk szóban, hisz szeretném ha velem jönne, neki is sokkal több lehetősége lenne, mint itthon.
Nagyon sokat gondolkoztam hogy lenne jó, és elsődlegesen apáék tudnak nekünk segíteni hiszen ők fent laknak, és lenne szállásunk is egy ideig. A keresztanyukámnak van egy lakása a belvárosban, elég jó helyen és ők kiköltöztek nemrég Németbe. Meg szeretném érdeklődni hogy mi van a lakással mert úgy tudom nem adták ki és jó lenne ha nem kéne albérletbe mennünk. Számításba vettem azért ha ez nem jönne össze, akkor jó lenne egy kis albi is, de van még időnk ezen gondolkozni, csak azért átfutott az agyunkon.
Nagyon várom hogy hazajöjjön és végre velem lehessen!!!!! Hiányzik a kis maki! :)
love You
Továbbtanulás
Mivel eldőlt hogy Pestre megyek, elkezdtem komolyabban is érdeklődni a sulik után. Egyetemet már kizártam, mivel nem akarom megvonni magam elől a lehetőségeket külföld felé. Óbudai szakképző ami valóban érdekel, és már írtam e-mailt is nekik, és kedvesen válaszolt a nő, de oda kéne telefonálnom. Hallottam híreket hogy 150 e/félév és azt sem bírnánk fizetni sajnos. Kíváncsi vagyok mit mond majd, mert fogalmam sincs hova máshova mehetnénk, mert ez a suli a legjobb, a másik pedig olyan rossz környéken van hogy nem túl jó a színvonala de mégis ott jók még a tanárok. Nézelődnöm kell még, és komolyan venni a rajzot is!!!Most már tényleg! Portfóliót is minden felvételi mellé kérnek és semmi anyagom sincsen, de segítség is kéne. Szerencsére a rajztanárom nagyon sokat érdeklődik hogy mi lesz akkor és tudom hogy bármikor segítene is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése